خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان عنوان کرد:

روابط گیلان و آستراخان موجب افزایش مبادلات تجاری است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۹۸۹

نگرش دولت تدبیر و امید، افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه است.

استاندار گیلان در آیین گشایش نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در روسیه با اشاره به اینکه این روابط می‌تواند منجر به افزایش مبادلات تجاری شود، گفت: مبادلات گیلان و آستراخان باید بیشتر شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی استاندار گیلان در آیین گشایش نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در روسیه با بیان اینکه این نمایشگاه، پنجمین نمایشگاه از ایران در چند سال اخیر است، گفت: برپایی این نمایشگاه‌ها نشان دهنده روابط خوب دو کشور ایران و روسیه و استان‌های گیلان و آستراخان است.

وی افزود: نگرش دولت تدبیر و امید، افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه است.

نجفی با اشاره به نگرش دولت تدبیر و امید، مبنی بر توسعه‌ روابط ایران با جهان گفت: این امر در خصوص کشورهای همسایه و ارتباطات استان‌های مرزی بیشتر است.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: باید از فرصت خوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و روسیه برای توسعه‌ روابط استان‌های گیلان و آستراخان به خوبی بهره بگیریم.

نجفی با اشاره به اینکه این روابط می‌تواند منجر به افزایش مبادلات تجاری شود، گفت: مبادلات گیلان و آستراخان باید بیشتر شود.

وی تقویت روابط دریا نوردی و افزایش تسهیلات صدور ویزا را در گسترش این روابط مؤثر دانست.

رئیس هیئت دولت آستراخان هم در این مراسم افزود: جمهوری اسلامی ایران نه فقط شریک اقتصادی و سیاسی روسیه بلکه دوست بزرگ ما است.

الکسی مارکوف خاطر نشان کرد: با میزبانی این نمایشگاه قصد داریم روابط دو کشور را بیشتر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز