خبرگزاری کار ایران

بچه ها پخته‌اند، مغرور نمی‌شوند؛

سیاسی: درخشان هرگز کار غیر اخلاقی نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۹۴۲

درخشان یک سرمربی با تجربه و حرفه‌ای است و هرگز مسائل غیرحرفه‌ای را در کارش لحاظ نخواهد کرد. ما می‌دانیم بازیکنی که با باشگاهی قرار داد دارد، حتما باید از طریق باشگاه برای جذبش مذاکره کنیم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس معتقد است که بازیکنان این تیم برای بازی با گل کهر سیرجان در جام حذفی دچار غرور نمی شوند و با فراموش کردن پیروزی در دربی تهران، با قدرت به مصاف این تیم لیگ یکی در جام حذفی خواهند شد.

گفت و گوی حمید رضا سیاسی با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:
پرسپولیس درجام حذفی باید مقابل گل گهر سیرجان که لیگ یکی است بازی کند. پیروزی در دربی باعثغرور بازیکنان شما نمی شود؟
نه، بچه های ما پخته تر ار این حرفها هستندکه دچار غرور شوند. خیال هواداران پرسپولیس راحت باشد. تیم ما تیم پخته ای است و یا غوره سردی و با یک مویز گرمی اش نمی شود.

بازی با گل گهر را چطور پیش بینی می کنید؟
ان‌شاءالله در این بازی موفق می شویم. گل گهر یک تیم لیگ یکی است و حتماً در مقابل تیم بزرگ پرسپولیس دنبال شگفتی سازی هستند چون جام حذفی همیشه جام شگفتی ها بوده و این تیم هم قطعا مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارد اما پرسپولیس کاملا آماده است و بچه های ما بسیار با تجربه هستند و بهتر از قبل ظاهر خواهند شد.

باشگاه فولاد خوزستان مدعی شده حمید درخشان شخصا‍ً با بازیکنان آنها تماس گرفته تا برای حضور در پرسپولیس با این بازیکنان مذاکره کند. در این رابطه چه صحبتی دارید؟
درخشان یک سرمربی با تجربه و حرفه ای است و هرگز مسائل غیرحرفه ای را در کارش لحاظ نخواهد کرد. ما می دانیم بازیکنی که با باشگاهی قرار داد دارد، حتما باید از طریق باشگاه برای جذبش مذاکره کنیم. در حال‌حاضر هم به جز خالقی‌فر با هیچ بازیکنی برای حضور در پرسپولیس مذاکره نکرده ایم.

برای نیم فصل دوم چه برنامه ای دارید؟
قصد داریم تیم را تقویت کنیم تا در ادامه با قدرت بیشتری در مسابقات شرکت کنیم.

چقدر به قهرمانی پرسپولیس در این فصل امیدوار هستید؟
خیلی امیدوارم، از روز اول که به پرسپولیس آمدم، ‌ گفتم که از این تیم فقط قهرمانی می‌خواهیم و الان هم همین است و ان‌شاءالله بتوانیم قهرمان شویم و دل هواداران پرسپولیس که همیشه از باشگاه و تیم ما حمایت می‌کنند را شاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز