خبرگزاری کار ایران

منتظرپاسخ انجمن‌ووشوی‌چین هستیم

علی‌نژاد: به خاطر یک سهمیه کمتر نایب‌قهرمان جام‌جهانی شدیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۹۸

در مجموع، کسب عنوان نایب قهرمانی جام جهانی ساندا، موفقیتی بزرگ برای ووشوی ایران محسوب می شود که جا دارد از تمامی کسانی که با پیام های خود ابراز محبت کردند، تقدیر و تشکر کنم.

رئیس فدراسیون ووشو گفت: ما یک سهمیه کمتر از چین داشتیم و به همین دلیل نایب قهرمان جام جهانی شدیم.

مهدی علی نژاد در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در مورد سطح کیفی رقابت های جام جهانی ساندا، اظهار داشت: مسابقات، سطح فنی بالایی داشت. چرا که قهرمانان دوره قبل مسابقات جهانی و همچنین برخی مدال آوران بازی های آسیایی اینچئون در اندونزی حضور یافته بودند.

وی افزود: تیم کشورمان در حالی نایب قهرمان جام جهانی ساندا شد که ما یک سهمیه کمتر از چینی ها داشتیم و به خاطر همان یک طلای کمتر نایب قهرمان شدیم. هرچند که اختلاف زیادی با تیم سوم یعنی فیلیپین داشتیم.

رئیس فدراسیون ووشوی غرب آسیا، به عملکرد ملی پوشان ایران در اوزان مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در بخش مردان و در وزن۶۵ - کیلوگرم، جعفر شیرزاد در شرایطی به اندونزی اعزام شد که نفر دوم وزن خود بود. او در جام جهانی و در فینال، حریف کره ای را شکست داد که نفر سوم جهان بود.

علی نژاد در خصوص وزن ۸۵ - کیلوگرم نیز تصریح کرد: حمید رضا قلی پور با حریفانی روبرو شد که پیش از این با آنها در رقابت های قهرمانی جهان بازی کرده بود. او سانداکاران اوکراینی و الجزایری را برد تا مدال طلا بگیرد.

وی درباره عملکرد حمید رضا لادور سانداکار وزن ۸۰ - کیلوگرم تیم کشورمان اظهار داشت: لادور به جای فضلی عازم این مسابقات شد. حریف مصری او بسیار قدرتمند بود که نهایتا با پیروزی نماینده کشورمان و طلای او همراه شد. به نظرم، لادور با این مدال طلا، مجددا احیاء شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو، با اشاره به عملکرد خوب مصطفی خلعتبری افزود: خلعتبری با رایزنی های بنده و این که توانستم یک سهمیه اضافی برای کشورمان بگیرم، به اندونزی اعزام شد. او درحالی که اولین حضورش در جام جهانی را تجربه می کرد، بسیار خوب ظاهر شد.

علی نژاد در ادامه، به نتایج تیم دختران ایران در جام جهانی ساندا اشاره کرد و یادآور شد: سهیلا منصوریان که به جای الهه منصوریان به مسابقات اندونزی اعزام شد، برای اولین بار بود که در چنین مسابقات رسمی شرکت می کرد. او نمایندگان کره و اندونزی را شکست داد و موفق به کسب نشان طلا شد.

رئیس فدراسیون ووشوی غرب آسیا، در خصوص شهربانو منصوریان و مریم هاشمی در جام جهانی ساندا خاطر نشان کرد: شهربانو منصوریان با شکست حریف ویتنامی خود طلا گرفت. اما به نظرم، هاشمی می توانست بهتر کار کند. او در بازی فینال خود مقابل نماینده اندونزی، توقعات را برآورده نکرد.

وی ادامه داد: در مجموع، کسب عنوان نایب قهرمانی جام جهانی ساندا، موفقیتی بزرگ برای ووشوی ایران محسوب می شود که جا دارد از تمامی کسانی که با پیام های خود ابراز محبت کردند به ویژه دکتر لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، تقدیر و تشکر کنم.

رئیس فدراسیون ووشوی کشورمان در پایان، درباره انتخاب مربی جدید برای تیم ملی بانوان گفت: بعد از جام جهانی اندونزی، با خانم پانگ یان خداحافظی کردیم. برای جانشینی وی با انجمن ووشوی چین مکاتبه کرده ایم و منتظریم آنها یک مربی خوب به ما معرفی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز