خبرگزاری کار ایران

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

ارتش، ظرفیت‌های زیادی جهت ارتقای اقتصاد دانش بنیان دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۳۱

نخبگان کشور نیاز به یک اقتصاد پویا دارند تا با استفاده از فکر و دانش آنها پویاتر بشود. لذا معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور کمک به نخبگان کشور و بالطبع خانواده های موفق ارتش را وظیفه خود می داند.

معاون علمی و فناوری استفاده از ظرفیت های ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت ارتقای اقتصاد دانش بنیان را بسیار مهم دانست و گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد نخبگان آماده همه گونه همکاری با ارتش در این زمینه می باشد.

به گزارش ایلنا، در جلسه هم اندیشی که با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و معاونین وی با حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، معاونین این سازمان و روسای ادارات تابعه در حوزه مرکزی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد؛ حجت الاسلام آل هاشم با ارائه گزارشی از روند توجه به فرزندان و همسران موفق کارکنان ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه توجه به نخبگان خود به ویژه در بخش فرزندان و همسران کارکنان، قدم های خوبی برداشته است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اولین همایش همسران و فرزندان موفق ارتش که در بیست و هفتم مرداد ماه سال جاری در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، افزود: ما با برگزاری این همایش و فعالیت هایی که در این زمینه انجام داده ایم سعی در شناسایی و حمایت از فرزندان و همسران موفق ارتش داریم چرا که توجه به این مقوله از مواردی است که مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه ای(مد ظله العالی) می باشد و ما خود را موظف به اجرای تدابیر ایشان می دانیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش افزود: توجه به اهمیت بنیان خانواده، ارتقای منزلت اجتماعی فرزندان و همسران کارکنان و ایجاد نشاط در آنها نیز از مواردی است که توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پی گیری می شود.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه به ارائه آماری از شرکت کنندگان در اولین همایش همسران و فرزندان موفق ارتش پرداخت و افزود: در این همایش اگر چه ما نتوانستیم تمام این خانواده ها را شناسایی کنیم اما نتایج بسیار خوبی هم از نظر تعداد این خانواده ها و هم سطح کیفی علمی آنها به دست آوردیم که ما را در جهت حمایت بیش از پیش از ایشان ترغیب کرد.

وی همچنین به ایجاد دبیرخانه دائمی نخبگان ارتش در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اشاره کرد و گفت: با ایجاد این دبیرخانه و تمرکز بر روی برگزاری دومین همایش در سال ۱۳۹۵، سعی خواهیم نمود از تمام ظرفیت های کارکنان و خانواده های موفق ارتش استفاده کنیم.

در ادامه این هم اندیشی، دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز ضمن تشکر از رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به جهت توجه به خانواده های موفق ارتش گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توجه به توسعه اقتصاد دانش بنیان را مد نظر دارد و معتقد است جهت حفظ افراد نخبه در داخل کشور و نیز بهره برداری از علم و دانش آنها باید اقتصاد دانش بنیان را مد نظر قرار داد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: نخبگان کشور نیاز به یک اقتصاد پویا دارند تا با استفاده از فکر و دانش آنها پویاتر بشود. لذا معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور کمک به نخبگان کشور و بالطبع خانواده های موفق ارتش را وظیفه خود می داند.

ستاری در ادامه گفت: خانواده های موفق ارتش می توانند برروی کمک های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حساب کرده و ایده های خود را ارائه نمایند و ما نیز در حد امکان از آنها حمایت خواهیم کرد.

او در ادامه از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خواست زمینه تشکیل کار گروه هایی سیستماتیک برای خانواده های موفق ارتش را فراهم آورد تا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با این کارگروه ها در ارتباط بوده و از آنها حمایت نماید.

ستاری در پایان سخنانش جامه عمل پوشاندن به تدابیر رهبر معظم انقلاب در توجه و اهمیت دادن به نخبگان جامعه را از اهداف اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانست و گفت: ما در این زمینه آماده همه گونه همکاری با ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز