خبرگزاری کار ایران

محمد مهدی رهبری در دفاع از فرهادی؛

فرهادی مصداق بارز اعتدال است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۷۳۹

آقای مطهری مطالبی را مطرح کردندکه واقعیت نداشت ایشان به نامه ای اشاره داشتند که آقای فرهادی اعلام کردند آن را امضا نکرده اند حالا اینکه یک سایت چیزی در این باره نوشته است دلیل موجهی برای بیان این مساله نیست.

رهبری املشی در دفاع از فرهادی در جلسه رای اعتماد گفت: زمانی که ایشان به مجلس معرفی شدند به استباط بنده از فضای عمومی مجلس چنین بود که اکثریت مجلس از ایشان حمایت خواهد کرد اکنون نیز بر همین نظر بوده و فکرر می کنم که آرای ایشان بالای ۲۰۰ رای باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رهبری املشی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در دفاع از وزیر پیشنهادی علوم با تاکید به کارنامه درخشان اجرایی محمد فرهادی گفت: برای سپردن کار به افراد باید فرد اهلیت داشته باشد یعنی از لحاظ عدالت و صداقت شایسته بوده و در کار خود متخصص و دانشمند باشد که آقای فرهادی هر دو وجه موضوع را دارد.

وی در ادامه به رد صلاحیت وزرای پیشنهادی وزارت علوم اشاره کرد و افزود: از اینکه نتوانستیم یک فرد مناسب را برای این مسئولیت خطیر انتخاب کنیم هم احساس ناراحتی دارم و هم احساس شادی. از این بابت ناراحت هستم که کشور در چنین وضعیت فوق‌العاده‌ای که باید مسئولان را برای انجام کارها کمک کنیم بدون وزیر علوم مانده است ولی به هر حال این افرادی که معرفی شده بودند نتوانستند آرای لازم را از مجلس کسب کنند.

رهبری املشی با تاکید بر اینکه آرای اعتماد وزیر پیشنهادی بالای ۲۰۰ خواهد بود گفت: زمانی که ایشان به مجلس معرفی شدند به استباط بنده از فضای عمومی مجلس چنین بود که اکثریت مجلس از ایشان حمایت خواهد کرد اکنون نیز بر همین نظر بوده و فکر می کنم که آرای ایشان بالای ۲۰۰ رای باشد.

وی در ادامه به نطق نمایندگان مخالف وزیر پیشنهادی اشاره کرد و افزود: در مخالفت باید بر اساس واقعیات سخن گفت آقای مطهری مطالبی را مطرح کردندکه واقعیت نداشت ایشان به نامه ای اشاره داشتند که آقای فرهادی اعلام کردند آن را امضا نکرده اند حالا اینکه یک سایت چیزی در این باره نوشته است دلیل موجهی برای بیان این مساله نیست. آقای مطهری در بخش دیگری ایشان را عضو درحزبی دانستند و در حالی که آقای فرهادی عضویت در حزب مشارکت را رد کردند.

وی در پایان تصریح کرد: آقای فرهادی به خاطر کمک به وزارتخانه علوم آمده است ایشان در شرایطی که اهداف غیراسلامی فراگیر بودند و شرایط سختی در کشور حاکم بود تصدی وزارتخانه علوم را بر عهده داشته و هدایت آن را دنبال می کردند بنده ایشان را مصداق بارز اعتدال می دانم و اگر کسی را بخواهیم به عنوان معتدل معرفی کنیم بنده کسی جز ایشان را سراغ ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز