خبرگزاری کار ایران

معاون هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران؛

یک جک هم برای تعویض لاستیک ترکیده هواپیمای ایران ایر ندادند / ایرلاین های اروپایی از خدمات ما استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۷۲۷

زمانی که یکی از پروازهای ایران ایر در یکی از فرودگاه های اروپایی به زمین نشست و یکی از لاستیک های آن ترکید، مدیر این فرودگاه اجازه نداد یک جک در اختیار آن قرار گیرد تا لاستیک خود را تعویض کند.

معاون بازرگانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: در حالی که کشورهای اروپایی از سه سال پیش اجازه سوختگیری به هواپیماهای ایرانی را در کشورهای خود نمی دهند، هواپیماهای این شرکت های هوایی از جمله لوفت هانزا و آلیتالیا به سهولت می توانند در ایران سوختگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا خوشنویسان شب گذشته در مراسم افتتاح خط هوایی شرکت جرمنیای آلمان، گفت: این در حالی است که آموزه های دینی، اخلاق حرفه ای و اسلامی به ما اجازه مقابله به مثل نمی دهد و همه شرکت های هوایی اروپایی که به ایران سفر می کنند هم اکنون از خدمات فرودگاهی فرودگاه های ایران استفاده می کنند.

وی یادآور شد: زمانی که یکی از پروازهای ایران ایر در یکی از فرودگاه های اروپایی به زمین نشست و یکی از لاستیک های آن ترکید، مدیر این فرودگاه اجازه نداد یک جک در اختیار آن قرار گیرد تا لاستیک خود را تعویض کند.

به گفته معاون ایران ایر، بیش از ۳۰ سال است هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تحت تاثیر تحریم های ناعادلانه مشکلات زیادی را تجربه کرده است، اما با تلاش متخصصان ایران ایر و صنعت حمل و نقل، صنعت هوایی ایران همچنان پابرجاست و امیدواریم روزی تهران را از طریق افزایش پروازهای هوایی به تمام نقاط جهان متصل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز