خبرگزاری کار ایران

با حضور آموزش‌گران مراکز آسیب های اجتماعی ۱۲ استان کشور؛

کارگاه سه روزه آموزش پیشگیری از ایدزدر کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۶۴۸

با حضور آموزش‌گران مراکز آسیب‌های اجتماعی ۱۲ استان کشور، کارگاه آموزش پیشگیری از ایدز, ویژه آموزشگران مراکز کاهش آسیب با همکاری صندوق جهانی مبارزه با ایدز و بهزیستی کشور به مدت ۳ روز درشهرستان کاشان برگزارشد.

با حضور آموزشگران مراکز آسیب‌های اجتماعی ۱۲ استان کشور، کارگاه آموزش پیشگیری از ایدز، ویژه آموزشگران مراکزکاهش آسیب با همکاری صندوق جهانی مبارزه با ایدز و بهزیستی کشور به مدت ۳ روز در شهرستان کاشان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، در مراسم اختتامیه این کارگاه آموزشی که ظهر سه شنبه، چهارم آذرماه، با حضور مدیر عامل پیشگیری دنیای آئینه، کارشناس ارشد پیشگیری از ایدز صندوق جهانی، سرپرست و کارشناسان اداره بهزیستی کاشان درتالار وحدت این شهرستان برگزارشد، ضمن ارائه مطالب علمی پیرامون پیشگیری از بیماری ایدز، در مورد بیماری ایدز و ویروس ایدز، راه‌های انتقال، پیشگیری، علایم، بیماری‌های مقاربتی، تزریق ایمن، ارتباط جنسی ایمن، مهارت‌های زندگی، آشنایی با مواد، مشاوره و آزمایش ایدز، مسمومیت و پیش مصرف بحثو بررسی شد.

جهادی سرپرست اداره بهزیستی کاشان در مراسم اختتامیه این کارگاه ضمن تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان این دوره آموزشی گفت: برگزاری اینگونه کارگاه‌های آموزشی اثرات بسیار مثبت در آشنایی و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

علی شاهدی مدیر داخلی مرکز کاهش آسیب نوید کاشان در حاشیه برگزاری این کارگاه درگفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، آموزش پرسنل مراکز آسیب ۱۲ استان کشور در این کارگاه برای افراد تزریقی و معتادین کارتن خواب را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کلیه افراد آموزش دیده دراین کارگاه فراگیری های خود را به استانها و شهرستانهای خود انتقال می دهند.

کاشان تنها شهرستان استان اصفهان است که مرکزی تحت عنوان مرکز کاهش آسیب نوید ایذز و جمع آوری معتادان کارتن خواب تحت نظارات اداره کل بهزیستی استان اصفهان فعالیت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز