خبرگزاری کار ایران

تقدیر مجمع روحانیون مبارز از زحمات تیم مذاکره‌کننده و دولت

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۶۴۷

مجمع روحانیون پس از بررسی آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای از زحمات مذاکره‌کنندگان و دولت محترم تقدیر کرد و آرزو کرد که خیر و برکت و امید و موفقیت در پایان این گفتگوها نصیب ملت ایران شود.

اعضای مجمع روحانیون مبارز در جلسه‌ی شب گذشته خود تاکید کردند: کسانی که با منش و منهج امام خمینی فاصله پیدا کرده‌اند، حقیقت مکتب و راه نورانی آن پیشوای کم نظیر را نشناخته‌اند و با آرمان اصلاح‌طلبی فاصله گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا، جلسه مجمع روحانیون مبارز شب گذشته به ریاست حجت الاسلام والمسلمین خاتمی و با حضور اعضا تشکیل شد. در این جلسه اخبار جاری کشور، مذاکرات هسته‌ای و مسایل منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست اعضای مجمع روحانیون مبارز ضمن نکوهش و محکوم کردن مجدد حوادثتلخ ناشی از اقدامات خشونت باری که گروه های افراطی بنام اسلام انجام می دهند با توجه به برگزاری کنفرانس مقابله با جریانات تکفیری در قم آن را اقدامی لازم وقابل ستایش دانستند.

اعضای این مجمع ابراز امیدواری کردند: رهبران مذهبی سنی و شیعه جهان اسلام با وحدت کلمه و تکیه بر مشترکات اسلامی، مردم مسلمان و کشورهای اسلامی را از خطر افراطی‌گری برهانند.

روحانیون مبارز با تاکید بر نظرات امام بزرگوار که وحدت را تنها راه مقابله با بدخواهان دنیای اسلام می دانستند از رهبران دینی جهان اسلام درخواست کردند که در این شرایط ویژه ای که منطقه خاورمیانه درگیر آن است، دولت های کشورهای اسلامی را به اعتصام به حبل الله وحدت و یگانگی الهی توصیه کنند تا آن را نصب العین خود قرار دهند و از تفرقه بپرهیزند و بدانند که اندیشه‌های وحدت‌آفرین امام خمینی، همواره سرمایه بزرگی فراروی مسلمانان خواهد بود. توصیه های مکرر آن بزرگوار بر وحدت جهان اسلام امروز نیاز و شرط حتمی برای توفیق در راه مبارزه با جریانات افراطی در هر شکل آن از جمله داعش می باشد.

مجمع روحانیون مبارز همچنین خاطر نشان کردند: با اعتقاد راسخ به آرمان اصلاح‌طلبی بر این باور است که امام خمینی رضوان الله تعالی علیه هویت همیشه درخشنده انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود. کسانی که با منش و منهج امام خمینی فاصله پیدا کرده‌اند، حقیقت مکتب و راه نورانی آن پیشوای کم نظیر را نشناخته‌اند و با آرمان اصلاح‌طلبی فاصله گرفته‌اند.

در پایان جلسه مجمع روحانیون پس از بررسی آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای از زحمات مذاکره‌کنندگان و دولت محترم تقدیر کرد و آرزو کرد که خیر و برکت و امید و موفقیت در پایان این گفتگوها نصیب ملت ایران شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز