خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور:

بدهی ۴۷۰ میلیارد تومانی شرکت های هواپیمایی به شرکت فرودگاه های کشور

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۶۳۰

شرکت فرودگاه های کشور در نظر دارد با برنامه ریزی مناسب مطالبات خود را از این شرکت های هواپیمایی دریافت کند.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور، از بدهی ۴۷۰ میلیارد تومانی شرکت های هواپیمایی به این شرکت خبر داد و گفت: شرکت فرودگاه های کشور در نظر دارد با برنامه ریزی مناسب مطالبات خود را از این شرکت های هواپیمایی دریافت کند.

به گزارش ایلنا، سیداحمد مومنی رخ عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه نگهداری، ساماندهی، تامین تجهیزات هوانوردی فرودگاه های کشور به منظور اجرای قوانین و مقررات هوانوردی برعهده این شرکت است، افزود: در مجموع ۱۶ ایستگاه راداری که در کوه های مرتفع کشور نصب شده اند، ماموریت هدایت تمام هواپیماها از آسمان کشور را برعهده دارند.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور، با اشاره به وجود یک مرکز کنترل پروازهای هوایی در هر کشور، اظهار داشت: مدیریت هدایت تمام پروازهای نظامی و غیرنظامی برعهده این مرکز است، به طوری که تمام پروازهای بالای ۳ هزار پا را در آسمان کشور کنترل و هدایت می کند.

وی گفت: این شرکت در افق ۱۴۰۴ قصد دارد در زمینه مدیریت و ارائه خدمات ایمن و اثربخش فرودگاهی و ناوبری هوایی در سطح ملی و بین المللی به وظایف خود به نحو مناسبی عمل کند.

مومنی رخ، مدیریت و اداره فرودگاه ها، ارائه خدمات کنترل ترافیک هوایی، نصب و نگهداری تجهیزات ارتباطی کمک ناوبری و نظارتی فرودگاه ها و همچنین انجام عملیات نشست و برخاست هواپیماها در فرودگاه های کشور را از جمله خدمات فنی و مهندسی شرکت فرودگاه ها در سطح کشور عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز