خبرگزاری کار ایران

بمب‌خبری نیم‌فصل در راه است؛

تیموریان، لباس‌آبی را از تن خارج می‌کند؟ / واکنش سیاسی به انتقال جنجالی!

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۲۰

خبرها حکایت از آن دارد تیموریان که به دلیل مشکلات مالی اختلافاتی با باشگاه استقلال دارد، مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و به او پیبشنهاد شده که نیم فصل دوم به پرسپولیس بیاید.

به نظر می‌رسد بعد از سال‌ها دوباره باید منتظر منفجر شدن یک بمب خبری در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باشیم. اتفاقی که اگر رخ بدهد باید آن را مهمترین نقل و انتقال دو دهه اخیر فوتبال باشگاهی ایران دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شرایطی که فصل نقل و انتقالات لیگ چهاردهم آغاز شده اخبار ضد و نقیضی از جابجایی یک بازیکن ملی‌پوش استقلال به اردوگاه رقیب به گوش می‌رسد، اتفاقی که پس از انتقال جنجالی نیکبخت‌واحدی از استقلال به پرسپولیس دیگر تکرار نشده و دو رقیب‌سنتی از ورود به اینگونه انتقالات جنجالی پرهیز کرده‌اند.

با این همه خبرها حکایت از آن دارد که آندرانیک تیموریان که به دلیل مشکلات مالی اختلافاتی با باشگاه استقلال دارد، مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و حتی گفته می‌شود پیش از دیدار ایران و کره‌جنوبی به آندو پیبشنهاد شده که نیم فصل دوم به پرسپولیس بیاید.

سرخ‌پوشان که باید امسال در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت کنند بر روی جذب آندو نظر مثبتی دارند و تلاش می‌کنند تا به هر طریقی شده مقدمات این انتقال بزرگ را فراهم کنند. آندو که به نوعی محصول تیم های پایه استقلال، در ابومسلم خراسان بود که نامی برای خود دست و پا کرد و پایش به لیگ جزیره باز شد البته او پس از بازگشت به ایران یک فصل هم پیراهن قرمز بر تن کرد ولی نه پیراهنی به سرخی پرسپولیس. او تراکتور را انتخاب کرد ولی بلافاصله فتح الله زاده او را به تیم اصلی اش برگرداند تا یکبار دیگر ردای آبی بر دوش آندوی ملی پوش بیندازد. حالا دیگر خبری از حاجی فتح الله نیست و به نظر می رسد افشارزاده کار دشواری برای حفظ این ستاره ملی پوش دارد چرا که به جز سرخ پوشان پایتخت، پدیده های مشهدی نیز برای صید او در کمین نشسته اند.

آیا آندو به اردوگاه رقیب سنتی آبی ها می پیوندد یا ترجیح می دهد خاطرات خوب حضورش در مشهد را اینبار با قرمزهای پدیده زنده کند؟ آنچه که محتمل به نظر می رسد اینکه پیراهن آبی شاید همین روزها از تن آندو خارج شود، مگر اینکه این حرف و حدیثها هم جزیی از بازار گرمی فصل نقل و انتقالات لیگ باشد.

با این حال حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به موضوع انتقال آندراتیک تیموریان به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر منتظر نهایی شدن بررسی نفرات مورد نظر هستیم تا وارد عمل شویم، اما در مورد گزینه‌هایی که مطرح شده باید بگویم این موارد قبل از اینکه در رسانه‌ها مطرح شود به گوش ما نخورده بود و ما اطلاعی از این موارد نداریم.

با این همه به نظر می‌رسد با رسانه‌ای شدن این خبر باید منتظر اتفاقات درشتی در بازار نقل و انتقالات باشیم چراکه علاوه بر پرسپولیس چند باشگاه داخلی و یکی دو تیم عربی نیز پیشنهادهای اغوا کننده‌ای به آندو داده‌اند که هنوز هیچ‌کدام قطعی نیست و تا این لحظه هافبک ملی‌پوش آبی‌ها پای هیچ قراردادی را امضا نکرده، هر چند قرارداد ابتدای فصل او به گونه‌ای تنظیم شده که برای جدایی از جمع آبی‌ها محدودیت خاصی ندارد.

باید منتظر ماند و دید آیا بمب خبری دو دهه اخیر فوتبال ایران منفجر خواهد شد یا نه؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز