خبرگزاری کار ایران

احتمال دیدار رهبران پاکستان و هند در نپال

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۱۶

«نواز شریف» نخست‌وزیر پاکستان امروز - سه‌شنبه - به نپال می‌رود تا در اجلاس همکاری منطقه‌ای کشورهای جنوب آسیا شرکت کند و احتمال دارد با «نارندرا مودی» همتای هندی خود در حاشیه این اجلاس دیدار کند.

مقام‌های سیاسی پاکستان از احتمال دیدار نخست‌وزیر این کشور با همتای هندی خود در حاشیه اجلاس همکاری منطقه‌ای کشورهای جنوب آسیا خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، «نواز شریف» نخست‌وزیر پاکستان امروز - سه‌شنبه - به نپال می‌رود تا در اجلاس همکاری منطقه‌ای کشورهای جنوب آسیا شرکت کند و احتمال دارد با «نارندرا مودی» همتای هندی خود در حاشیه این اجلاس دیدار کند.

مسئولان وزارت خارجه پاکستان اعلام کردند که شریف با هدف انجام همکاری‌های گسترده اقتصادی با افغانستان، بنگلادش، بوتان، هند، مالدیو، نپال و سریلانکا به‌عنوان دیگر اعضای اجلاس به نپال سفر می‌کند.

مسئولان وزارت خارجه پاکستان روز گذشته بر استقبال از انجام مذاکره با مقام‌های سیاسی دیگر کشور‌ها در این اجلاس در رابطه با مسائل منطقه‌ای و دوجانبه تاکید کردند.

در همین راستا، «سرتاج عزیز» مشاور امنیت ملی و امور خارجی پاکستان گفت که دیدار شریف و مودی در دستور کار نبوده است، اما در صورت درخواست «سوشما سواراج» وزیر خارجه هند انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز