خبرگزاری کار ایران

محمدرضا باهنر در پاسخ به خبرنگار ایلنا؛

بودجه‌های اصولگرایان٬ حدس و گمان برخی محافل است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۰۹

احزاب و جبهه ها و گروه‌هایی که دارای شناسنامه هستند٬ بودجه کاملا مشخص دارند و این مطالب که مطرح می‌شود همه حدس و گمان است که در بعضی محافل درباره دسترسی اصولگرایان به بودجه های خاص مطرح می شود.

دبیرکل جبهه پیروان امام و رهبری و جامعه اسلامی مهندسین در نشست خبری امروز خود گفت: احزاب و جبهه ها و گروههایی که دارای شناسنامه می باشند بودجه آنها کاملا مشخص است و این مطالب که مطرح می شود همه حدس و گمان است که در بعضی محافل در باره دسترسی اصولگرایان به بودجه های خاص مطرح می شود.

وی به سوال دیگر خبرنگار ایلنا در خصوص صحت اضهارات حرف‌هایی که در خصوص گرفتن مبلغی از آقای رحیمی مطرح می‌شود پاسخی نداد اما بیان کرد: منابع مالی احزاب مشخص است و بودجه‌هایی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است اما لازمه آن٬ وجود و تثبیت یک اقتصاد پاک است.

نائب رئیس مجلس با اشاره به منابع مالی اصولگرایان٬ به خبرنگار ایلنا گفت: احزاب و جبهه ها و گروه‌هایی که دارای شناسنامه هستند٬ بودجه کاملا مشخص دارند و این مطالب که مطرح می‌شود همه حدس و گمان است که در بعضی محافل درباره دسترسی اصولگرایان به بودجه های خاص مطرح می شود.

وی ادامه داد: اگر یک اقتصاد پاک و به دور از جناح‌بندی و رانت‌خواری داشته باشیم٬ این مسائل پیش نخواهد آمد.

باهنر با توجه به لازمه رقابتی بودن انتخابات آینده اظهار داشت: مسلما ما به دنبال رقیب قوی هستیم که بتوانیم با آن رقابت کنیم اما شرط ما این است که همه باید به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پایبند باشیم.

باهنر در پاسخ به خبرنگار در خصوص انتخاب آقای تاجگردون در مجلس توسط خود اصولگرایان اظهار داشت: خاستگاه آقای تاجگردون خاستگاه اصلاح طلبی است و ایشان عضو کمیسیون بودند در انتخابات شرکت کردند و رای آوردند اما بنده در انتخابات شرکت نکردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز