خبرگزاری کار ایران

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور به ایلنا خبر داد؛

جزئیات جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت با فرهادی

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۹۹

جلسه امروز مجلس با فرهادی به خوبی پیش رفت و در آن حرف‌های متفاوتی مطرح شد به گونه‌ای بسیاری از نمایندگان حاضر در این جلسه بالای ۲۰۰ رای را برای فرهادی در جلسه فردا پیش‌بینی کردند.

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور از جزئیات جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت و فراکسیون اصولگرایان مجلس با فرهادی خبر داد و گفت: جلسه امروز مجلس با فرهادی به خوبی پیش رفت و در آن حرف‌های متفاوتی مطرح شد به گونه‌ای بسیاری از نمایندگان حاضر در این جلسه بالای ۲۰۰ رای را برای فرهادی در جلسه فردا پیش‌بینی کردند.

محمدرضا خباز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره فضای مجلس برای جلسه رای اعتماد به فرهادی وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات یادآور شد: فضای مجلس در مورد فرهادی بسیار خوب و مناسب است به هر شخصی مثل فرهادی از ابتدای انقلاب یکی از اولین روسای دانشگاه تهران بوده و دو دوران وزارت خود در دهه ۶۰ و ۷۰ توانست به شکل بسیار جا افتاده و موقری از مواضع نظام دفاع کند.

وی با اشاره به جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون رهروان مجلس با فرهادی گفت: امروز صبح برای اولین بار این دو فراکسیون مجلس زیر یک سقف جمع شدند که من هم در این جلسه حضور داشتم.

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور ایران افزود: جلسه امروز مجلس با فرهادی به خوبی پیش رفت و در آن حرف‌های متفاوتی مطرح شد به گونه‌ای بسیاری از نمایندگان حاضر در این جلسه بالای ۲۰۰ رای را برای فرهادی در جلسه فردا پیش‌بینی کردند.

خباز با بیان اینکه قطعا فرهادی با رای بالایی در جلسه فردا به عنوان وزیر علون انتخاب خواهد شد، گفت: در جلسه امرز یکی از نمایندگان از فرهادی پرسید آیا شما در سال ۸۸ در ستاد موسوی حضور داشتید که فرهادی با صحبت‌های شفافی ضمن تایید این مساله عنوان کرد وقتی رهبری در نماز جمعه فرمودند که انتخابات تمام شده من هم چون فرمایشات رهبری را فصل‌الخطاب می‌دانم طبق آن عمل کردم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: امیدواریم که فرهادی پس از جلسه رای اعتماد فرا بتواند کشتی‌طوفان‌زده وزارت علوم را به خوبی هدایت کند.

وی در مورد برخی هجمه‌ها علیه فرهادی به دلیل حضور وی در دولت موسوی و خاتمی گفت: ممکن است کسانی این مطالب را در ذهن خود پرورش بدهند اما قطعا در مجلس چین تفکری جایی نخواهد داشت چراکه که دولت موسوی و خاتمی در زمان خود دولت‌های قانونی بودند و فعالیت در ستادهای انتخاباتی کاندیداها نیز نه تنها عیب محسوب نمی‌شود بلکه مایه افتخار است.

خباز تاکید کرد: کارنامه فرهادی کاملا شفاف است. مهم این است که او در چارچوب قانون و خط قرمزهای نظام حرکت خواهد کرد. به نظر من در مورد رای اعتماد مجلس به فرهای جای هیچ نگرانی نیست و طبیعتا رئیس جمهور نیز در جلسه فردا با حضور در مجلس مثل همیشه به خوبی از وزیر پیشنهادی خود دفاع خواهد کرد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز