خبرگزاری کار ایران

جنگنده‌های آمریکایی ۲۴ بار مواضع داعش را بمباران کردند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۸۹

جنگنده‌های ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا از روز جمعه تا کنون ۲۴ بار به مواضع داعش در کشورهای سوریه و عراق حمله کردند.

جنگنده‌های آمریکایی ۲۴ بار مواضع گروه داعش در عراق و سوریه را بمباران کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، ارتش آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا از روز جمعه تا کنون ۲۴ بار به مواضع داعش در کشورهای سوریه و عراق حمله کردند.

در این بیانیه آمده است که جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش مواضع این گروه را در سوریه ۹بار و در عراق ۱۵ بار بمباران کردند.

در بیانیه ارتش آمریکا همچنین آمده است که جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش مواضع داعش را در نزدیکی شهرهای «عین العرب» و «الرقه» در شمال سوریه بمباران کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است که جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا مواضع داعش در نزدیکی شهرهای «موصل»، «اسد»، «بغداد»، «الرمادی»، «تلعفر» و «هیت» در عراق را بمباران کردند.

بنابر این گزارش، بمباران مواضع داعش در سوریه در حالی صورت می‌گیرد که داعش همچنان کنترل بخش‌های عمده‌ای از شهر عین العرب را در اختیار دارد و در عراق نیز نیروهای عراقی با کمک نیروهای مردمی و بدون حمایت جنگنده‌های ائتلاف در حال بازپس گیری شهر‌ها و مناطق مختلف از این گروه تروریستی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز