خبرگزاری کار ایران

مصطفی پور محمدی در گفت‌وگو با ایلنا:

جامعه روحانیت تصمیم دارد داور بین اصولگرایان باشد / آقای مصباح فعالیت سیاسی ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۲۷

جامعه روحانیت هم تصمیم دارد به عنوان حامی و ناظر و به نحوی رابط و داور در بین اصولگرایان نقش آفرینی کند و در کل تصمیات خوبی گرفته شده است که ان شالله دوستان بتوانند یک وفاق مناسب را در خانواده بزرگ اصولگرایان ایجاد کنند.

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: به زودی تصمیمی درباره مدیریت جامعه روحانیت گرفته خواهد شد و اینکه چه کسی شانس بیشتری دارد این هم قابل ذکر نیست٬ باید منتظر تصمیم جلسات باشیم.

مصطفی پور محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره شرایط امروز جامعه روحانیت مبارز و اصول‌گرایی بعد رحلت اشخاصی مانند مرحوم آیت الله مهدوی کنی و عسکر اولادی گفت: خوشبختانه جامعه روحانیت انسجام خوبی دارد و در جلسه اخیر هم بزرگانی چون آیت الله امامی، موحدی، مجتهد شبستری، تسخیری و دیگر اعضا حضور داشتند نشان داد که نظرات شفاف و روشنی در جامعه روحانیت وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد آیت الله مصباح محور اجماع اصولگرایی قرار گیرد٬ خاطرنشان کرد: اصلا اقای مصباح فعالیت سیاسی ندارند و گروه‌های دنبال ایشان هم٬ گروه‌های خودشان هستند و کاری به جامعه روحانیت ندارند. در حالیکه جریان‌های اصولگرا همچون جامعه روحانیت مبارز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجموعه های فعال در جامعه اصولگرایی بنا دارند که فعالیت خودشان را داشته باشند.

پورمحمدی بیان کرد: جامعه روحانیت تصمیم دارد به عنوان حامی و ناظر و به نحوی رابط و داور در بین اصولگرایان نقش‌آفرینی کند و در کل تصمیات خوبی گرفته شده است که انشالله دوستان بتوانند یک وفاق مناسب را در خانواده بزرگ اصولگرایان ایجاد کنند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد ریاست این تشکل شورایی شود٬ گفت: من در این باره نمی‌توانم چیزی بگویم اما به زودی تصمیمی درباره مدیریت جامعه روحانیت گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: اینکه چه کسی شانس بیشتری دارد این هم قابل ذکر نیست باید منتظر تصمیم جلسات باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز