خبرگزاری کار ایران

عالم فلسطینی در کنگره جهانی ضد تکفیر:

رژیم صهیونیستی انرژی خود را از ضعف مسلمانان می گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۲۴۵

رژیم صهیونیستی انرژی خود را از ضعف مسلمانان می گیرد بنابراین باید با یکدیگر متحد باشیم و اجازه ندهیم که دشمنان اسلام از این مسأله سوء استفاده کنند.

یک عالم فلسطینی گفت: رژیم صهیونیستی انرژی خود را از ضعف مسلمانان می گیرد بنابراین باید با یکدیگر متحد باشیم و اجازه ندهیم که دشمنان اسلام از این مسأله سوء استفاده کنند.

به گزارش ایلنا از قم، حسین برکت از علمای فلسطینی، عصر امروز در دومین روز از«کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام»که در سالن همایش های بین المللی رسول اعظم(ص) شهر قم برگزار می شود اظهار داشت:داعش مجازاتی است که به دلیل کوتاهی در حق اسلام و فلسطین صورت گرفته است.

وی افزود: اگر کار خود را به درستی انجام دهیم؛ تکفیری ها نخواهند توانست به موفقیت برسند به شرطی که هر یک از ما در دایره وجودی خود انسان صالحی باشیم.

این عالم فلسطینی با بیان اینکه نقطه ضعف کشورهای اسلامی را امروز می توان در فلسطین مشاهده کرد خاطرنشان کرد: خدا را شکر می کنیم که عزت اسلام را به واسطه استقرار حکومت جمهوری اسلامی تجلی بخشید.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) توانست عزت را به واسطه انقلاب و حکومت جمهوری اسلامی به مسلمانان بازگرداند.

برکت با اشاره به دو آیه از قرآن که باید مورد توجه جدی قرار گیرند گفت: خداوند رسولش را فرستاد و او را پیروز گرداند، محمد(ص) کسی است که رحمت الهی را به مردم می رساند ولی ما نتوانسته ایم رحمت الهی را در میان خودمان پیاده کنیم.

این عالم فلسطینی عنوان کرد: من از فلسطین یعنی جایی که بیشتر مبارزان و آزادی خواهان در زندان به سر می برند آمده ام و می خواهم پیام آنها را به گوش همه مسلمانان برسانم.

وی افزود: اگر همه مسلمانان با یکدیگر متحد نشوند مسئله فلسطین حل نشده و نخواهیم توانست به نتیجه برسیم.

برکت تصریح کرد: رژیم صهیونیستی انرژی خود را از ضعف مسلمانان می گیرد بنابراین باید با یکدیگر متحد باشیم و اجازه ندهیم که دشمنان اسلام از این مسأله سوء استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز