خبرگزاری کار ایران

قاسمی در ستاد تفاهم نامه مشترک با شوراهای اسلامی استان:

اقدامات عملی در راستای اهداف مشترک با شوراهای اسلامی از رویکردهای توسعه آموزش و پرورش پویاست

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۲۳۵

ابزارها و امکانات ورزشی در مدارس را بایستی افزایش دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در ستاد تفاهم نامه مشترک با شوراهای اسلامی استان گفت: انجام اقدامات عملی در راستای اهداف مشترک با شوراهای اسلامی از رویکردهای توسعه آموزش و پرورش پویاست.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سید علی قاسمی در ستاد تفاهم نامه مشترک با شوراهای اسلامی استان گفت: انجام اقدامات عملی در راستای اهداف مشترک با شوراهای اسلامی از رویکردهای توسعه آموزش و پرورش پویاست.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان این که هر فعالیتی که در ساختار آموزش و پرورش شکل بگیرد می تواند زمینه ساز بهره برداری و دستیابی به توسعه برتر همه دستگاه های اجرایی استان باشد ببان داشت: همکاری با شوراهای اسلامی می تواند منجر به افزایش توانمندی آموزش و پرورش باشد و با تفاهمی که شوراهای اسلامی با وزارت آموزش و پرورش منعقد کرده اند برنامه های توسعه ای در مدارس می تواند در تعاملی مشترک با نظم بیشتری انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: در راستای اهداف مشترک بایستی اقدامات عملیاتی برداریم تا برنامه های دولتی راحت تر در مدارس استان اجرا شود.

وی با بیان این که در جهت بهبود آموزشی باید از ظرفیت ها به درستی استفاده کرد افزود: با این دیدگاه می توانیم منابع مالی موجود را سامان دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همچنین با اشاره به وجود مشکلات جدی در ورزش دختران گفت: ابزارها و امکانات ورزشی در مدارس را بایستی افزایش دهیم.

سید علی قاسمی بر ایجاد زمینه در مدارس شهر و ارائه الگویی مناسب برای استفاده از ابزارهای ورزشی در مدارس روستاها تاکید کرد.

میری نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شوراهای اسلامی مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه توسعه پایدار نیازمند تامین منابع است افزود: تعریف مکانیزم و راهکارهای مناسب در دستیابی به شیوه های تامین منابع اهمیت دارد و قانونمند کردن راه ها از مولفه های اساسی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه ها بایستی قابلیت اجرایی بیابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز