خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

افزایش کیفیت و برندسازی لازمه توسعه صنعت لوازم خانگی / فرهنگ استفاده از تولید داخلی گسترش یابد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۲۰۵

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع تولیدکنندگان، انجمن ها وتشکلهای صنعت لوازم خانگی با اشاره به ضرورت آسیب شناسی و ارتقاء نقاط قوت صنعت لوازم گفت: رفع موانع تولید و صادرات باید با کمک تولیدکنندگان لوازم خانگی صورت بگیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برندسازی، افزایش صادرات، افزایش کیفیت و توجه بیشتربه تحقیق و توسعه از مهمترین اولویتهای توسعه صنعت لوازم خانگی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، نعمت زاده در جمع تولیدکنندگان، انجمن ها وتشکلهای صنعت لوازم خانگی با اشاره به ضرورت آسیب شناسی و ارتقاء نقاط قوت صنعت لوازم گفت: رفع موانع تولید و صادرات باید با کمک تولیدکنندگان لوازم خانگی صورت بگیرد.

نعمت زاده افزود: باید فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی در جامعه بیشتر گسترش یابد و خود تولیدکنندگان نیز با افزایش کیفیت و توسعه خدمات پس از فروش به این مهم کمک نمایند.

وی همچنین با بیان اهمیت لایحهای که به مجلس شورای اسلامی ارائه شده افزود: با هماهنگی صندوق توسعه به شرکتها تسهیلات لازم بابت تفاوت انرژی که صرفه جویی میشود پرداخت می شود.

وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: به شرط آنکه تولیدات کیفیت بالای داشته باشد وزارت نفت نیز حمایتهای لازم را انجام خواهد داد.

نعمت زاده تاکید کرد: صنعت لوازم خانگی قابلیت یک حرکت جهشی دارد وبا تلاش تولیدکنندگان می تواند سهم خود را در کل صنعت افزایش دهد.

تشکیل کارگروهها، انجام اصلاحات لازم در تعرفهها، حمایت از تبلیغات داخلی، مشکلات بانکی و افزایش نقش تشکلها و انجمنها ازجمله مواردی مهمی بود که از سوی تولیدکنندگان لوازم خانگی در این جلسه مطرح شد. همچنین کاهش مصرف انرژی، برندسازی، کاهش فرآیندهای تولید کاهش مصرف مواد اولیه کاهش قیمت تمام شده محصولات با تغییراتی که در فرآیند تولید ایجاد میکند افزایش راحتی مصرفکننده و کاهش نیاز به خدمات بعد از فروش از جمله مواردی بود که شرکتهای لوازم خانگی اعلام کردند به دنبال تحقق آن هستند.

همچنین بومی سازی تکنولوژی تولید درصنعت لوازم خانگی، انتقال نسبی تکنولوژیهای نوین و روز دنیا دراین صنعت، ایجاد نسبی و محدود برند و شروع سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه و خدمات پس از فروش، تولید بخشی عمده ای از مواد اولیه، اجزاء و قطعات، افزایش عمق ساخت داخل، وجود نیروی کار جوان، فعال و مستعدو بازار مناسب در داخل و کشورهای همجوار و منطقه از مزیتهای این صنعت بود که در این جلسه مطرح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز