خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

اقتدار پلیس اجازه جسارت به متخلفان را نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۱۱۰

اجرای ماموریت توسط نیروی انتظامی باید با اقتدار و جدیت لازم صورت گیرد و ما در هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد افراد متخلف به قانون و اقتدار نیروی انتظامی جسارت کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در دومین جلسه قرارگاه مبارزه با قاچاق در استان هرمزگان، اولویت کاری پلیس در بحثقاچاق را اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای دانست.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار " حسین اشتری " در دومین جلسه قرارگاه مبارزه با قاچاق در بندرعباس، با قدردانی از زحمات و تلاش های فرماندهی انتظامی و دریابانی استان در راستای برقراری نظم و امنیت و اقدامات مقابله ای با قاچاق کالا، مواد مخدر و سوخت، بیان کرد: موضوع قاچاق در کشور بویژه در استان هرمزگان، موضوعی است که باید با دقت و جدیت بیشتر به آن توجه شود و همه سازمان های مرتبط باید نیروی انتظامی را در این امر یاری کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تفاوت قیمت سوخت در داخل و خارج از کشور، سهل الوصول بودن و نقص برخی قوانین بازدارنده را از عوامل قاچاق سوخت در استان عنوان کرد و افزود: در بحثمبارزه و مقابله با پدیده قاچاق سوخت بخشی از آن مربوط به نیروی انتظامی، بخش دیگر آن مربوط به مسئولان و مدیران دستگاه های استانی و بخشی نیز فراتر از استانی است که می طلبد استاندار و رئیس شورای تامین استان، کلیه نهادها و سازمان های مسئول را موظف و مکلف به انجام وظایف مربوطه در راستای مقابله با قاچاق نماید.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: نقش و سهم دستگاه های مسئول باید مشخص و آن دستگاه‌ها وظایف خود را در این امر مهم به خوبی انجام دهند.

وی ادامه داد: در برخورد با پدیده قاچاق سوخت باید اقدامات جدی بویژه با قاچاقچیان عمده و سرشبکه ها در داخل و خارج از استان و حتی کشور صورت گیرد که در این راستا باید ضمن تشکیل کمیته ای، عاملان اصلی قاچاق سوخت شناسایی شوند.

سردار " اشتری " با تاکید بر اینکه در راستای مقابله و برخورد جدی و ریشه ای با معضل قاچاق سوخت در استان هرمزگان، خاطر نشان کرد: همچنین در بحثمقابله با قاچاق سوخت باید مبادی ورودی فرعی و اصلی، ایستگاه های ایست بازرسی استان و جایگاه های توزیع و عرضه سوخت با جدیت و دقت بیشتری کنترل و خودرو های سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق توقیف شوند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در ادامه تصریح کرد: ما باید با همکاری مسئولان استانی از هر کاری که موجب تنگ تر شدن حلقه های قاچاق می شود دریغ نکرده و موانعی را ایجاد کنیم که معضل و پدیده قاچاق به صورت ریشه ای خشکانده شود که برای انجام این مهم باید در ابتدا برای قبح بحثقاچاق توسط رسانه های استانی و ائمه جماعات، اطلاع رسانی و آگاه سازی لازم صورت گیرد.

سردار " اشتری " با تاکید بر تلاش بیشتر فرماند هان انتظامی و دریابانی و دیگر مسئولان استان در امر مبارزه و مقابله با قاچاق، بویژه مواد مخدر و سوخت یاد آور شد: اجرای ماموریت توسط نیروی انتظامی باید با اقتدار و جدیت لازم صورت گیرد و ما در هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد افراد متخلف به قانون و اقتدار نیروی انتظامی جسارت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز