خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

فیلترینگ هوشمند فقط بخش های حاوی محتوای مجرمانه را مسدود خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۱۰۵

فیلترینگ هوشمند قادر به تفکیک محتوای مجرمانه از سایر بخش های سایت ها خواهد بود و فقط بخش های حاوی محتوای مجرمانه را مسدود می کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فیلترینگ هوشمند قادر به تفکیک محتوای مجرمانه از سایر بخش های سایت ها خواهد بود و فقط بخش های حاوی محتوای مجرمانه را مسدود می کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی با تاکید بر تقاضای دانشگاهیان و خانواده ها بر استفاده از مطالب مفید و علمی سایت ها همزمان با حفظ صیانت اجتماعی، افزود: فیلترینگ فعلی به گونه ای است که اگر در سایتی مطالب مجرمانه وجود داشته باشد باید کل سایت مسدود و فیلتر شود و به عبارتی بخش های غیرمجرمانه آن نیز قابل استفاده نیست.

وی ادامه داد: با همت نخبگان و جوانان عزیز ایرانی فیلترینگ هوشمند راه اندازی خواهد شد و این امر پالایش محتوی را به صورت هدفمند هدایت خواهد کرد.

وزیر ارتباطات اجرای این پروژه را یک طرح ۱۰ ماهه عنوان کرد و گفت: فاز اول این طرح یک ماه، فاز دوم سه ماه و فاز سوم ۶ ماه طول خواهد کشید و امیدوارم طی ۱۰ ماه این پروژه اجرایی و نیازهای جامعه علمی و دانشگاهی جهت استفاده از مطالب مفید مندرج در فضاهای مجازی برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز