خبرگزاری کار ایران

اسماعیل‌نیا در نطق میان دستور؛

نظام نقدینگی شرایط افزایش درآمدهای ناخالص ملی را ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۷۲

چند درصد از دستگاه‌های اجرایی با مدیریت جهادی و بسیجی اداره می‌شوند، بعضی از افراد در بعضی مسایل ناسالم عمل می‌کنند و موانعی را بر سر راه سرمایه‌گذاران ایجاد می‌‌کنند.

نماینده کاشمر تاکید کرد: چند درصد از دستگاه‌های اجرایی با مدیریت جهادی و بسیجی اداره می‌شوند، بعضی از افراد در بعضی مسایل ناسالم عمل می‌کنند و موانعی را بر سر راه سرمایه‌گذاران ایجاد می‌‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ محمد اسماعیل‌نیا با بیان اینکه اگر مذاکرات همین امروز هم به نتیجه برسد مشکلی از اشتغال حل نخواهد شد٬ گفت: من از رئیس‌‌جمهور سوال می‌کنم آیا نظام نقدینگی کشور شرایط لازم را برای گره خوردن به تولید و افزایش درآمدهای ناخالص ملی دارد، آیا دستگاه‌های اجرایی سرعت لازم را برای جذب سرمایه دارند، چند درصد از مدیریت جهادی، عزم ملی و فرهنگ و اقتصاد که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده، در کشور محقق شده است.

نماینده کاشمر خاطرنشان کرد: چرا ما سعی نمی‌کنیم که از تجربه هشت سال دفاع مقدس برای مقابله با دشمنان در شرایط فعلی استفاده کنیم، آیا شرایط کنونی کشور از زمان جنگ هم بدتر است، چرا قدر انگیزه‌های جهادی و بسیجی دانسته نشده و در مدیریت‌ها به کار گرفته نمی‌شود.

وی تصریح کرد: چند درصد از دستگاه‌های اجرایی با مدیریت جهادی و بسیجی اداره می‌شوند، بعضی از افراد در بعضی مسائل ناسالم عمل می‌کنند و موانعی را بر سر راه سرمایه‌گذاران ایجاد می‌‌کنند. قابلیت‌های بی‌شماری در کشور ما در بخش نیروی انسانی، معادن، انرژی، کشاورزی و… وجود دارد و ما اگر تنها گیاهان دارویی کشور را مدیریت کنیم، نیازی به فروش نفت خام نداریم.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز