خبرگزاری کار ایران

بیرانوند در نطق میان دستور:

بعضی‌ها خستگی مردم را بهانه کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۴۴

اگر تمدید مذاکرات سریالی است٬ کی وقت می‌کنید به مشکلات اشتغال رسیدگی کنید؟ باید با موضع بالاتری در مذاکرات و معادلات دیپلماتیک برخورد کرد زیرا ایران در منطقه و جهان تاثیرگذاری زیادی دارد.

نماینده مردم بروجرد تاکید کرد: اگر به شیوه ای که امام صلاح می‌دانستند٬ عمل می‌شد٬ جنگ زودتر از اینها پایان می‌گرفت. باید دقت کنیم عده‌ای می‌خواهند منافع ملت را با یک تئوری غلط٬ فدای استکبار کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ بهرام بیرانوند در صحن علنی مجلس با بیان اینکه عده‌ای برخلاف کلام و سیره امام که جنگ و دفاع را در رأس امور می‌دانستند، آشکار و پنهان با پذیرش حضور دشمن در خاک میهن اسلامی ساز اتمام جنگ را کوک می‌کردند و در سال‌های بعد نیز این خط را دنبال کردند٬ اظهار داشت: عدهای آشکار و پنهان با پذیرش حضور دشمن در خاک میهن اسلامی ساز اتمام جنگ را کوک می‌کردند و در سال‌های بعد نیز این خط را دنبال کردند. حضور این افراد تأثیرات منفی در روحیه رزمندگان و نتایج جنگ داشت.

نماینده بروجرد خاطرنشان کرد: انگار بعضی‌ها خستگی مردم را بهانه کرده و زندگی کردن در کنار ظالمی که در پی نابودی ملت ایران و اسلام است را توجیه می‌کنند. اگر به شیوه ای که امام صلاح می‌دانستند عمل می‌شد٬ جنگ زودتر از اینها پایان می‌گرفت لذا باید دقت کنیم عده ای می‌خواهند منافع ملت را با یک تئوری غلط فدای استکبار کنند.

وی با اشاره به موضوع هسته ای افزود: به آقای رییس‌جمهور یادآوری می‌کنم آمریکا ام‌الفساد است. اهدافی در نظر شما برای مذاکرات هسته‌ای بود. حال خودتان ببینید آیا پس از شروع مذاکرات٬ حملات رسانه‌ای و تهدیدات نظامی آمریکا کاهش یافته است.

بیرانوند افزود: فکر نمی‌کنید باید با موضع بالاتری در مذاکرات و معادلات دیپلماتیک برخورد کرد زیرا ایران در منطقه و جهان تاثیرگذاری زیادی دارد.

وی با بیان اینکه نکند مذاکراتی که تمدید می‌شود٬ سریالی است٬ ادامه داد: اگر تمدید مذاکرات سریالی است٬ کی وقت می‌کنید به مشکلات اشتغال رسیدگی کنید؟

بیرانوند در پایان گفت: به نظر شما از روز اول به ژاپنی‌ها گفتند که قرار است مذاکرات اعتمادسازی ۵۰ سال طول بکشد؟ آیا بی‌خبری جامعه و حتی نخبگان از مذاکرات منجر به حمایت مردم از تصمیمات شما و توافقات خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز