خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته انضباطی خبر داد:

جریمه و محرومیت در انتظار کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران دربی / صدور آرا سخت‌گیرانه و منطقی

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۶۹

با توجه به حوادثریز و درشتی که در دیدار توسط داوری، نماینده فدراسیون و همچنین ناظرین کمیته انضباطی به ثبت رسیده است، تصمیم نهایی در مورد تخلفات دیدار استقلال و پرسپولیس گرفته خواهد شد.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم های پرسپولیس و استقلال باید متوجه نوع رفتار خود باشند زیرا شهرآورد با سایر رقابت های لیگ متفاوت و از حساسیت بالایی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حسن زاده ادامه داد: متاسفانه در شهرآورد ۷۹ از سوی عوامل، بازیکنان و مربیان تیم های پرسپولیس و استقلال تخلفاتی رخ داد و چنین رفتارهای موجب شد تا تماشاگران تحریک و در سکوها دچارهیجان شوند و درنهایت شاهد رفتارهای نامناسب از سوی تماشاگران هر دو تیم بودیم.

وی ادامه داد: تخلف و فحاشی از سوی تماشاگران هر دو تیم صورت گرفت که بدون شک جرایمی را برای تیم های پرسپولیس و استقلال در نظر می گیریم.

وی ادامه داد: کادر فنی، بازیکنان و مسئولان هر دو باشگاه باید متوجه نوع رفتار خود باشند زیرا شهرآورد، بازی متفاوتی از دیگر رقابت های لیگ و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و همگی دیدیم پس از عکس العمل کادر فنی تیم ها و یا بازیکنان، تماشاگران تحریک می شوند و دست به رفتارهای نامناسب می زدند.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اما خوشحالم که این دیدار نسبت به ادوار گذشته از نظر نوع بازی، نتیجه و حتی رفتار تماشاگران متفاوت بود ضمن این که از تمامی افرادی که برای کم حاشیه برگزار شدن این دیدار تلاش کرده اند، قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: با توجه به حوادثریز و درشتی که در دیدار توسط داوری، نماینده فدراسیون و همچنین ناظرین کمیته انضباطی به ثبت رسیده است، تصمیم نهایی در مورد تخلفات دیدار استقلال و پرسپولیس گرفته خواهد شد.

حسن زاده گفت: در مورد تخلفات این دیدار باید سختگیرانه و منطقی رای صادر شود زیرا عامل رفتارهایی که از سوی تماشاگران رخ می دهد نیمکت، بازیکنان و مسئولان دو باشگاه هستند.

وی خاطرنشان کرد: تخلفات این بازی بررسی می شود و رای نهایی خود را از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز