خبرگزاری کار ایران

«صدای آهسته برف» دو اجرایی شد؛

افتتاح نمایش‌های جدید در تماشاخانه ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۴۸

مراسم افتتاح نمایش «خانه. وا. ده» به کارگردانی محمد مساوات و «کالون و قیام کاستلیون» به کارگردانی آرش دادگر روز یکشنبه ۹ آذرماه، برگزار می‌شود.

نمایش «صدای آهسته برف» که هم‌اکنون در تالار استاد سمندریان روی صحنه است از سه‌شنبه ۴ تا ‌پنجشنبه ۶ آذرماه دو اجرایی شد.

به گزارش ایلنا، این نمایش که از ۲۸ مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه است، در سه روز پایانی اجرای خود، علاوه بر اجرای ساعت ۱۸:۳۰ اجرای ساعت ۲۰:۳۰ هم خواهدداشت.

در این نمایش ۶۰ دقیقه‌ای فربد فرهنگ، محمد صادق ملک(ملکی)، افسانه ماهیان، مریم نورمحمدی به عنوان بازیگر حضور دارند.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت نمایش و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www. tamashakhaneh. ir و یا سایت تیوال مراجعه کنند.

افتتاح دو نمایش جدید در تماشاخانه ایرانشهر

مراسم افتتاح نمایش «خانه. وا. ده» به کارگردانی محمد مساوات و «کالون و قیام کاستلیون» به کارگردانی آرش دادگر روز یکشنبه ۹ آذرماه، برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، این مراسم ساعت ۳۰/۱۷ همزمان برای دو نمایش «خانه. وا. ده» و «کالون و قیام کاستلیون» با حضور هنرمندان، خبرنگاران و عکاسان هنری و مطبوعات برگزار خواهدشد.

در نمایش «خانه. وا. ده» علی محمودی، محمدعلی محمدی، احسان بهلولی، اسماعیل گرجی، بانیپال شومون، نیما نوری‌زاده و امیرعلی هوشمند ایفای نقش می‌کنند.

همچنین در نمایش «کالون و قیام کاستلیون» مهران امام بخش، کامبیز امینی، فرید قبادی، حسام منظور، آرش دادگر، یعقوب صباحی، عمار آشوری، مریم راسخ‌، ‌مهراب رستمی، امیر رجبی و علی کوشا به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه نمایش «خانه. وا. ده» از قول کارگردان نمایش آمده است: پدر خانواده هدیه‌ی بزرگی را که یک هواپیمای تک موتوره است، خریداری می‌کند، اما پسر بزرگ خانواده هدیه پدر را انکار می‌کند و…

نمایش «کالون و قیام کاستلیون» پیش از این در سالن مولوی(۱۳۸۵) و سالن چهارسو(۱۳۸۶) روی صحنه رفت و با اقبال عمومی هم مواجه شد. این اثر برداشتی آزاد از رمان " وجدان بیدار " اشتفان تسوایک است که توسط حمیدرضا نعیمی نوشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز