خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

امروز هر سلاحی که لازم باشد می‌توانیم بسازیم / باید دشمنان‌مان را تحریم کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۳۲

اشتباه از زمانی شروع شد که کسانی گفتند ما در شعب ابی‌طالب هستیم باید از اشتباه خود برگردند. / در عرصه نیازهای عمومی با توجه به امکانات بسیار زیاد کشورمان از لحاظ وسعت و طبیعت می‌توانیم مواد غذایی ۳۰۰ میلیون نفر را به راحتی تهیه کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: من از اینجا اعلام می‌کنم امروز ما هر سلاحی که لازم باشد می‌توانیم بسازیم و هیچ سلاحی نیست که مورد نیاز نیروهای مسلح باشد و صنعت دفاعی ما بگوید نمی‌توانم آن را آماده کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدرضا نقدی در همایش ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی که امروز صبح در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد گفت: امروز بسیج پیام‌رسان زینب کبری(س) است.

وی ادامه داد: بسیج در راستای منویات مقام معظم انقلاب اسلامی که تاکید داشتند تحریم‌‌ها را باید با اقتصاد مقاومتی خنثی کرد، فصل جدیدی در راهبردهای بسیج آغاز شده است. ما از ابتدای انقلاب اسلامی همیشه تحریم بوده‌ایم و مسئولین توانسته‌اند با اعتماد به نفس تحریم‌ها را خنثی کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مهمترین حوزه‌ای که در آن تحریم بوده‌ایم عرصه دفاعی بود زیرا بازار گسترده‌ای در این حوزه وجود ندارد، اظهار داشت: حتی ما در این حوزه نیز که تولیدکنندگان آن بسیار محدودند توانستیم به بیشترین پیشرفت در صنعت دفاعی دست یابیم. من از اینجا اعلام می‌کنم امروز ما هر سلاحی که لازم باشد می‌توانیم بسازیم و هیچ سلاحی نیست که مورد نیاز نیروهای مسلح باشد و صنعت دفاعی ما بگوید نمی‌توانم آن را آماده کنم.

سردار نقدی ادامه داد: در عرصه نیازهای عمومی با توجه به امکانات بسیار زیاد کشورمان از لحاظ وسعت و طبیعت می‌توانیم مواد غذایی ۳۰۰ میلیون نفر را به راحتی تهیه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تحریم‌ها از زمانی به سر زبان‌ها افتاد و تاثیرات روانی و نه واقعی داشت که یک عده از مسئولان احساس ضعف کردند و گفتند ما در شیب ابی‌طالب قرار داریم و مشکل از اینجا آغاز شد، یادآور شد: این موضوع و این نوع بیان‌ها باعثشد نگاهی به بیرون در جهت رفع تحریم‌ها برای حل مشکلات داشته باشیم و این برخلاف نظر صریح ولایت بود که بیان شده بود باید تحریم‌ها را با اقتصاد مقاومتی خنثی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه باید به روحیه خودباوری برگردیم، تصریح کرد: این جمع در این جا جمع شده‌اند که بگویند با کمترین امکانات نیز می‌شود تولید کرد و این یک تخیل نیست بلکه یک واقعیت است. حتی زمانی که ما این محورها را برای بسیج تعریف می‌کردیم عده‌ای در خود بسیج این موضوع را جدی نمی‌گرفتند و لبخندهای معناداری می‌زدند ولی وقتی اولین قدم‌ها برداشته شد همه فهمیدند که می‌شود با کمترین امکانات نیز کار کرد.

نقدی با یادآوری اینکه امروز بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی الگوی بسیاری در کشور شده است و این خود اتمام حجت است که با سازماندهی نیروها و امکانات کوچک می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم، خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان آمده‌اند و این نقش را ایفا کرده‌اند و ثابت کرده‌اند که با کمترین امکانات می‌توانیم نیازهای کشور را تهیه کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید از این موضوع که نفت بدهیم و امکانات بگیریم دور شویم، ابراز داشت: امروز بخش اعظم جریان نفت و گاز زیر پاهای سربازان امام خامنه‌ای است و اینطور نیست که هی بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم که آنها موافقت می‌کنند یا نه، ‌ به جهنم که موافقت نمی‌کنند و به جهنم که تحریم می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه سرمایه‌های اصلی ما جوانان این کشور هستند که با حرکات خود اتمام حجت را به مسئولین تمام کرده‌اند، بیان کرد: مسئولان باید قدر آنها را بدانند و از آنها استفاده کنند زیرا مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند باید اقتصاد را به مردم بسپاریم و منظور از مردم سرمایه‌داران نیست.

نقدی اضافه کرد: امروز باید بدانیم نباید روی مذاکرات تمرکز داشته باشیم بلکه باید تمرکز خود را بر روی کارگاه‌ها قرار دهیم که توانسته‌اند عزت‌آفرین باشند. من به مسئولان می‌گویم حرکت کنید و به روستاها وکارگاه‌ها بروید و مشکلات مردم را حل کنید و از این ظرفیت عظیم مردمی برای حل مشکلات استفاده کنید.

وی تاکید کرد: اشتباه از زمانی شروع شد که کسانی گفتند ما در شعب ابی‌طالب هستیم باید از اشتباه خود برگردند. تحریم‌ها سی سال است که ادامه دارد و سی سال دیگر نیز ادامه داشته باشد هیچ اثری نخواهد داشت. بسیجیان ما توانسته‌اند بدون تحمیل یک ریال هزینه به دولت بیش از صد هزار شغل در کشور ایجاد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز