خبرگزاری کار ایران

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه:

ایجاد دولت اسلامی از وظایف بسیج دانشجویی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۹۶

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند دولتی اسلامی است که در دستگاه‌ها، نهاد‌ها و مجموعه‌ها رشوه خواری، تبعیض، بی‌عدالتی، قانون شکنی و بی‌احترامی به مردم نباشد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در پرتو تفکر و مدیریت بسیجی امروز قدرت بر‌تر منطقه غرب آسیا شده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله جوانی در گردهمایی سالانه افسران جنگ نرم و سیزدهمین جشنواره بسیج دانشجویی گیلان در رشت افزود: بسیج در واقع معرف یک جریان جاری است، جریانی که بعد از انقلاب شکل گرفت و در طول جنگ به بلوغ رسید.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل(ره) مسیر آینده بسیج را بیانات خود ترسیم کرده است، ادامه داد: بسیج نیروی اصیل مردمی و همیشه در صحنه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نیروی اصیل پیشبرد آرمان‌های انقلاب است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران دانشجویان را به تعبییر رهبر معظم انقلاب اسلامی افسران جنگ نرم دانست و بیان کرد: بسیج دانشجویی در مقابله با جنگ نرم دشمن ظرفیت بالا و نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه امروز به تشکیل جبهه فرهنگی نیروهای انقلاب نیاز است، خاطر نشان کرد: دانشجویان بسیجی در این جبهه فرهنگی می‌توانند نقش اصلی را ایفا کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین گفت: تلاش برای ساخت دولت اسلامی از مهم‌ترین وظایف بسیج دانشجویی است.

سردار جوانی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند دولتی اسلامی است که در دستگاه‌ها، نهاد‌ها و مجموعه‌ها رشوه خواری، تبعیض، بی‌عدالتی، قانون شکنی و بی‌احترامی به مردم نباشد.

وی با تاکید بر اینکه باید دولت اسلامی را بر مبنای نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی بسازیم، اظهار کرد: منشاء بسیاری از مشکلات در جامعه از خود دستگاه‌ها ناشی می‌شود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نه گفتن ملت ایران به طاغوت و لبیک به خدا، مقاومت را در جهان شکل داده است.

سردار جوانی افزود: امروز در پرتو انقلاب اسلامی، قیام امام راحل(ره)، رهبری و پرچمداری رهبر معظم انقلاب اسلامی ملت ایران توانسته است شعار اساسی و بنیادی «نه گفتن به طاغوت و لبیک به خدا» را فراگیر و جهانی کند.

وی با بیان اینکه امروز نه گفتن به استکبار را در سرزمین‌های اشغالی، سوریه و عراق شاهد هستیم، اظهار کرد: این شعار ریشه در خودباوری و اعتماد به نفسی دارد که امام راحل آن را به وجود آورد.

جوانی منشا «ما می‌توانیم» را خودباوری و اعتماد به نفس دانست و خاطر نشان کرد: خودباوری از شاخصه‌های اصلی تحولات است که در پرتو قدرت ایمان در جوانان شکل گرفت.

وی با بیان اینکه امروز نقطه کانونی جنگ نرم دشمن گرفتن خودباوری و اعتماد به نفس است، تصریح کرد: امروز دشمن دریافته که در پرتو باورهای مستحکم و ایمان قوی، ملت ایران شکست ناپذیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز