خبرگزاری کار ایران

هواداران صبور باشند؛

خوردبین: پرسپولیس دنبال تساوی نیست / این بازی را بدون‌امتیاز ترک نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۰۸

شرایط کاملا خوب پیش رفت و حاشیه‌ای هم نداشتیم. بازیکنان تیم هم از روزهای قبل به خوبی متوجه این بازی کنند و باور من این است که از ابتدا تا انتهای بازی با روحیه قوی حضور خواهند داشت.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه‌های تیم خیلی پرانرژی و با انگیزه هستند و کمتر تیم را قبل از دربی‌ها این طور سرحال دیده‌ام.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین افزود: اگر از موضوع مصدومیت پیام صادقیان بگذریم در روزهای گذشته هیچ مشکلی نداشتیم و در کمال آرامش خودمان را برای دربی آماده کردیم.

وی ادامه داد: انرژی و روحیه زیادی را در تیم می‌بینیم. شرایط کاملا خوب پیش رفت و حاشیه‌ای هم نداشتیم. بازیکنان تیم هم از روزهای قبل به خوبی متوجه این بازی کنند و باور من این است که از ابتدا تا انتهای بازی با روحیه قوی حضور خواهند داشت و هدفی غیر از کسب ۳ امتیاز را دنبال نمی‌کنیم.

سرپرست پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی‌های دو تیم همیشه حساسیت زیادی دارد و این باعثمی‌شود احتیاط بیشتری به خرج داده شود، اما به طور قطع پرسپولیس تیمی نیست که دنبال تساوی باشد ما این این بازی را بدون امتیاز ترک نمی‌کنیم و از تساوی هم خوشمان نمی‌آید. کادر فنی هم برنامه‌ریزی ویژه برای این بازی دارد که امیدواریم با تحقق آنها، هواداران خود را خوشحال از ورزشگاه راهی کنیم.

خوردبین درباره حساسیت‌هایی که در جامعه فوتبال نسبت به داوری این بازی وجود دارد، تصریح کرد: داوران همیشه مورد احترام ما بوده‌اند و باشگاه و تیم پرسپولیس به تصمیم کمیته‌داوران در انتخاب داور هم احترام گذاشتند، ولی به هر حال حساسیت‌های این بازی در تمام ابعاد زیاد است. هواداران فوتبال هم بر اساس اتفاقات فوتبال قضاوت‌ها و تحلیل‌های خودشان را دارند. البته ما به سهم خودمان از هواداران پرسپولیس می‌خواهیم در طول بازی آرامش خود را حفظ کنند و با تشویق بچه‌های خودمان روی روند بازی تاثیر بگذارند.

وی در پایان افزود: شک ندارم داوران حتما در این بازی تلاش می‌کنند دقیق‌ترین و بهترین قضاوت خود را داشته باشند چون خوب می‌دانند کسی که در این بازی اشتباه کند. برای همیشه در ذهن تاریخ فوتبال و مردم می‌ماند. همانطور که تا امروز هیچیک از موارد فراموش نشده است و مثلا هنوز که هنوزه درباره قضاوت دربی سال ۴۸ صحبت می‌شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز