خبرگزاری کار ایران

کاهش ۸ درصدی حجم آب موجود در مخزن سدهای تهران

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۵۸

حجم کنونی آب موجود در مخازن سدهای تهران ۳۹۳ میلیون مترمکعب گزارش شده که این میزان در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته، ۸ درصد کاهش نشان می دهد.

حجم کنونی آب موجود در مخازن سدهای تهران ۸ درصد در مقایسه با دوره مشابه سال آبی گذشته کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، حجم کنونی آب موجود در مخازن سدهای تهران ۳۹۳ میلیون مترمکعب گزارش شده که این میزان در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته، ۸ درصد کاهش نشان می دهد.

حجم آب موجود در مخزن سدهای تهران در زمان مشابه سال آبی گذشته ۴۲۹ میلیون مترمکعب ثبت شده بود.

همچنین حجم آب ورودی به مخازن پنج سد تامین کننده آب استان تهران از ابتدای سال آبی جاری تاکنون نسبت به زمان مشابه سال آبی گذشته، در مجموع سدها تغییری نداشته و ۷۷ میلیون مترمکعب گزارش شده است.

بیشترین میزان کاهش ورودی در سدهای ماملو و لتیان است که با ۳۹ درصد کاهش ورودی از ۲۰ میلیون مترمکعب در مدت مشابه سال گذشته، به ۱۲ میلیون مترمکعب رسیده است.

از پنج سد تامین کننده آب تهران حجم آب موجود در مخزن سه سد روند کاهشی نسبت به سال گذشته داشته است؛ به طوری که هم اکنون حجم آب موجود در مخزن سد لار ۱۸ میلیون مترمکعب، سد امیرکبیر(کرج) ۸۹ و ماملو ۹۹ میلیون مترمکعب ثبت شده است.

براین اساس، حجم کنونی آب موجود در سدهای لار، امیرکبیر و ماملو به ترتیب ۳۵،۱۶ و ۱۳ درصد درمقایسه با زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز