خبرگزاری کار ایران

حضور اسلامی‌ندوشن در سه‌شنبه‌های شعر نیاوران

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۵۷

نشست‌ سه‌شنبه‌ شب‌های نیاوران این بار میزبان محمد‌علی اسلامی‌ندوشن است.

نشست " سه شنبه‌های شعر نیاوران " چهارم آذر با حضور محمد‌علی اسلامی‌ندوشن شاعر، منتقد، مترجم و پژوهشگر ایرانی در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، کانون ادبی نیاوران که تاکنون نشست‌های ادبی مختلفی را با حضور چهره‌هایی همچون محمد علی بهمنی، جواد مجابی، اسدالله امرایی و… در حوزه ادبیات برگزار کرده این هفته در جلسات هفتگی خود میزبان محمدعلی اسلامی ندوشن است.

ندوشن، متولد ۱۳۰۴ در یزد دکترای خود را از دانشگاه سوربن فرانسه گرفته است. وی بیشتر اوقات خود را صرف در تحقیق آثار علمی و ادبی ایران و ترجمه آثار نویسندگان جهان کرده ‌است. مقالات متعددی از وی در مجلات «پیام نو»، «مجله سخن»، «یغما»، «راهنمای کتاب» و «نگین» چاپ شده‌است. همچنین از این نویسنده صاحب نام کتابهای متعددی همچون " ماجرای پایان‌ناپذیر حافظ "، " ایران و جهان از نگاه شاهنامه "، " دیدن دگرآموز، شنیدن دگرآموز(گزیدهٔ شعرهای اقبال لاهوری) و… به چاپ رسیده است.

در این نشست؛ ندوشن در ارتباط با مقاله خود " جهان به کدام سو می‌رود " سخنرانی خواهد کرد و پیرامون این موضوع بحثو گفت‌و‌گو صورت می‌گیرد.

نشست کانون ادبی نیاوران با مدیریت محمد سلمانی سه شنبه‌های هر هفته ساعت ۱۷ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و حضور عموم علاقه‌مندان به حوزه شعر و ادبیات در این برنامه آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز