خبرگزاری کار ایران

دومین مانور پیمایش شبکه آب برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۰۳

دومین مانور پیمایش شبکه آب شرب در روستاهای ممسنی، لیرابی و نوترکی شهرستان اردل برگزار شد.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری دومین مانور پیمایش شبکه آب شرب در روستاهای ممسنی، لیرابی و نوترکی شهرستان اردل خبر داد.
به گزارش ایلنا، محمد کریمی گفت: در دومین مانور پیمایش شبکه(سقای دو) که با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی به روستائیان با حضور حدود ۵۰ نفر از کارکنان و آبداران شرکت آبفار استان در قالب ۶ گروه که هر گروه شامل ۶ تیم ۳ نفره بود برگزار شد.
در ابتدای مراسم مهندس کریمی معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان در مانور خاطر نشان کردند که باید با استفاده از تجارب بدست آمده از مانور اول تمام تلاش خود را در جهت دستیابی هر چه بهتر به اهداف مورد نظر این مانور بکار ببریم.
کریمی ضمن تشریح اهداف و نحوه اجرای طرح به بیان جزئیات انجام و ثبت اطلاعات مشترکین و موارد قابل بررسی در این رزمایش پرداختند و بر این مورد تاکید کردند که این مانور باید در آرامش کامل و دور از هر گونه مسائل حاشیه ای برگزار شد..
ایوب قاسمی مدیر مشترکین ودرآمد شرکت هم افزود: دراین مانور که در روستاهای ممسنی با ۲۶۵ مشترک، روستای لیرابی با ۲۱۲ مشترک و روستای نوترکی با ۶۹ مشترک انجام خواهد شد و اطلاعات خانوار ها در فرم های مخصوص که شامل اطلاعات: نوع کاربری، وضعیت ملک، اطلاعات مصرف، تاسیسات ووسایل آب بر، امکانات ذخیره سازی آب، اطلاعات انشعاب، نوع انشعاب و نصب آن، اطلاعات کنتور، اطلاعات حوضچه کنتور، اطلاعات پرداخت قبض، امکانات موجود در خانواده و میزان آشنایی با روش های پرداخت قبض جمع آوری می گردد که باید بطوردقیق ثبت شود.
وی یادآوری کرد: جمع بندی اطلاعات در پایان برنامه انجام و توسط سر گروه ها در قالب فرم گزارش کار روزانه اکیپ پیمایش جمع بندی و ارائه گردید.
در طی این رزمایش برای مشترکینی که دارای مشکلاتی از قبیل: بدهی معوقه، در حال ساخت و ساز، کنتور خراب، باغکاری و… بودند، اخطاریه صادرشد.
یادآوری می گردد: آقای انصاری بخشدار مرکزی شهرستان اردل از این مانور بازدید نمودند و ضمن ارزیابی مانور سقای دو با حضوردر کمپ محل استقرار نیروها از تلاش های صورت گرفته قدردانی کردند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز