خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق اصناف کشور در گفتگو با ایلنا:

توسعه اصناف در حال انجام است / تمامی بخش ها با یکدیگر هماهنگ باشند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۵۷۱

توسعه اصناف اصلی ترین برنامه ما در اتاق اصناف کشور بوده است و اکنون اقدامات نهایی آن در حال اجرا است.

رییس اتاق اصناف کشور گفت: اگر تمامی بخش‌ها با برنامه و هدف کار کنند تمامی اهداف مدنظر محقق خواهد شد.

علی فاضلی، رییس اتاق اصناف کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی اتاق اصناف کشور، گفت: امروز باید به مردم و فعالان صنفی گفت که اصناف بیش از هرزمان مورد توجه است و ما باید اصناف را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم. اکنون براساس برنامه تلاش داریم تا اقدامات را به درستی به اجرا در آوریم.

وی ادامه داد: همانطور که پیش‌تر در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اعلام کرده بودم، روند ساماندهی اصناف آغاز شده است و اکنون در مراحل خوبی به سر می‌برد، چرا که به طور علمی روند حرکتی ادامه دارد.

فاضلی اذعان داشت: برای توسعه اصناف باید با یکدیگر همراه و هماهنگ باشیم. البته نه فقط در خصوص اصناف بلکه در تمامی فعالیت‌های اجرایی کشور و‌‌ همان طور که دولت تلاش دارد گره از مشکلات گذشته باز کند ما نیز باید از تمامی توان خود در راستای کمک در این زمینه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: بنده معتقدم همکاری تیمی در تمامی بخش‌ها یک اصل در حرکت توسعه اقتصادی محسوب می‌شود و دیگر بخش‌های اقتصادی با اعتماد به دولت باید در این زمینه فعالیت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز