خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خبر داد:

هزینه ۲۳۰ میلیارد ریالی شهرداری همدان در بخشهای مختلف از ابتدای امسال تاکنون

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۵۲۶

از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری هزینه شده که این رقم معادل ۶۳ درصد از بودجه فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان در بخشهای جاری و عمرانی است.

از ابتدای امسال تا کنون حدود ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان هزینه شده است.

به گزارش ایلنای همدان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، علی اکبر نظری، رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری هزینه شده که این رقم معادل ۶۳ درصد از بودجه فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان در بخشهای جاری و عمرانی است.

نظری درباره اختصاص ۳۵۰ میلیارد ریال از بودجه سال ۹۳ شهرداری همدان به حوزه فرهنگی و اجتماعی، یادآور شد: اختصاص ۱۰ درصد از کل بودجه شهرداریهای مناطق و ستاد به بخش فرهنگی و اجتماعی برای اولین بار در شهر همدان و در راستای توسعه حوزه‌های گوناگون فرهنگی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۴۵ میلیارد ریال از همه اعتبارات فرهنگی شهرداری همدان از ابتدای امسال تاکنون در بخش املاکی و عمرانی این حوزه هزینه شده که شامل تملک در منوچهری، الحاق زمین برای فرهنگسرای تاریخ و تمدن، تالار بزرگ قرآن، تجهیز مجموعه فرهنگی هنری عین القضات همدانی، فرهنگسرای ولایت، زائر سرا و… است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه همه ردیف پروژه‌های مصوب حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری اکنون در دست اجرااست، اضافه کرد: بر این اساس صورت وضع نهایی پروژه‌های عمرانی این حوزه در صورت‌های مالی منعکس نشده است که در صورت برآورد، رقم قابل توجهی را شامل می‌شود.

نظری با بیان اینکه در بخش هزینه‌های جاری ۷ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال از اعتبارات حوزه فرهنگی امسال هزینه شده است، بیان کرد: این مبلغ در مراسم، برنامه‌ها، اعیاد مذهبی و مناسبتها و کمک به هیأتهای مذهبی شهر همدان به ویژه در ایام سوگواری سالار شهیدان و… هزینه شده است.

نظری درباره کمک شورا و شهرداری در دو سال اخیر به تیم فوتبال پاس همدان برای حمایت از ورزش حرفه‌ای گفت: تاکنون مبلغ ۱۷۶ میلیارد ریال برای این تیم مساعدت شده است که همه این مبلغ در اعتبارات سال ۹۳ لحاظ شده است.

وی افزود: در بخش کمک به کتابخانه‌های عمومی سطح شهر همدان از ابتدای امسال تاکنون مبلغ دو میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز