خبرگزاری کار ایران

فرماندار مرکز استان:

حماسه آفرینی بسیجیان مورد ستایش آحاد مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۴۲۹

همه رده‌های مقاومت در هفته بسیج برنامه‌های متعدد فرهنگی برگزار می‌کنند که این برنامه‌ها در ۹۶۰ پایگاه‌های مقاومت و رده‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان ساری گفت: جانفشانی ها و دلاوری های فرزندان نظام مورد ستایش آحاد مردم است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری جواد واحدی، در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: حماسه آفرینی بسیجیان در عرصه های مختلف بر ‌هیچکس پوشیده نیست ومورد ستایش همه آحاد مردم است.

واحدی، حفظ ارزش ها اسلامی ایرانی، و امنیت و آرامش امروز را از برکات ایثارگری ها و شجاعت بسیجیان عنوان کرد و گفت: لازم است در این هفته مردم این روزها را گرامی بدارند و ارج گذاری نمایند و پاسخگوی جانفشانی ها و دلاوری ها این فرزندان نظام باشند.

مسئول دولتی شهرستان در جهت بسط و گسترش فرهنگ بسیجی، تعامل هرچه بهتر همه ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان در برگزاری امسال برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج را خواستار شد.

وی با تاکید بر اشاعه ترویج فرهنگ بسیج در جامعه تاکید نمود: ادارات شهرستان باید در راستای برگزاری برنامه‌های خاص این هفته با نصب بنر و تدارک سنگر در جلوی درب ادارات نمایی از بسیج و بسیجی بودن را به نمایش بگذارند.

فرماندار از تجمع بزرگ ۵ هزاری در مصلای شهرستان خبر داد و گفت: تجمع بزرگ رده‌های سازمان‌یافته بسیج در مصلی ساری حضور خواهند داشت.

غلامرضا شریعتی فرمانده سپاه ناحیه ساری در این نشست با اشاره به اینکه امام(ره) تحقق اهداف نظام را در تشکیل بسیج عنوان می‌کرد، اظهار داشت: بسیج بازنگری و بازپروری پیام امام را برای مردم فراهم می نماید.

وی خاطر نشان نمود: در راستای تامین امنیت ملی با بسیج دفاع مستحکم، قوی و ریشه‌دار امکان پذیر خواهد بود.

این مسئول با اعلام اینکه در ساری یک‌هزار نقطه تحت حفاظت بسیج هستند، افزود: این حفاظت‌ها با همکاری مردمی و بدون هزینه دولتی انجام می‌شود.

شریعتی فعالیت بسیج را رویکرد فرهنگی اعلام نمود و ابراز داشت: بسیج با حضور گسترده خود در برنامه های مختلف رویکرد فرهنگی، اجتماعی فعالیت ها را نمایان ساخت.

این مسئول خاطرنشان کرد: همه رده‌های مقاومت در هفته بسیج برنامه‌های متعدد فرهنگی برگزار می‌کنند که این برنامه‌ها در ۹۶۰ پایگاه‌های مقاومت و رده‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساری به برگزاری اردوهای راهیان نور از فعالیت فرهنگی بسیج اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و ۶۰۰ نفر در سال‌جاری تاکنون از ساری در این اردوها شرکت کردند و اعزام دانش‌آموزان به مناطق راهیان نور تا پایان سال‌جاری ادامه دارد.

مسئول بسیجی شهرستان از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی با حضورمسئولان استانی خبرداد و گفت: در کنار این همایش در روز دوم هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سالن ارشاد برپا می‌شود.

وی از برنامه مهم محوری بسیج را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و ادامه داد: مراسم گرامیداشت شهید رنجبر با حضور سردار فضلی و یادواره شهدای بخش مرکزی اسفیورد با حضور سردار مسجدی از برنامه های هفته بسیج می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ساری برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی با محوریت بسیج را اعلام نمود و گفت: بررسی آسیب‌های اجتماعی با برنامه‌های فرهنگی نیز در برنامه کاری قرار دارد.

شریعتی تعداد بسیجیان سازمان‌یافته ساری را بیش از ۱۸۰ هزار نفر عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز