خبرگزاری کار ایران

علیزاده طباطبایی در گف‌وگو با ایلنا:

غنچه قوامی از اتهامات جدید خود تبرئه شد / دیگر وکیل قوامی نیستم

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۱۸۸

برای اتهام تبلیغ علیه نظام غنچه قوامی به یکسال حبس محکوم شده بود که این حکم صادر و به ما ابلاغ شده است اما در مرحله تجدیدنظرخواهی دیگر بنده مسئولیتی ندارم و وکیل جدید کارها را انجام می‌دهد.

وکیل غنچه قوامی از استعفای خود از وکالت این پرونده به درخواست مادر قوامی خبر داد.

سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به پرونده غنچه قوامی عنوان کرد: به درخواست مادر غنچه قوامی از پیگیری و وکالت این پرونده استعفا دادم.

وکیل سابق پرونده قوامی یادآور شد: اتهامات جدیدی از جمله جاسوسی و اجتماع و تبانی برای اقدام علیه امنیت کشور اخیرا در پرونده قوامی مطرح شده بود که با پیگیری‌های ما قرار منع تعقیب برای این اتهامات صادر شد.

وی گفت: برای اتهام تبلیغ علیه نظام غنچه قوامی به یک‌سال حبس محکوم شده بود که این حکم صادر و به ما ابلاغ شده‌است اما در مرحله تجدیدنظرخواهی دیگر بنده مسئولیتی ندارم و وکیل جدید کارها را انجام می‌دهد.

گفتنی است غنچه قوامی شهروند ایرانی‌الاصل مقیم انگلیس ۳۰ خرداد پس از رفتن برای تماشای مسابقه والیبال مردان در ایران، به صورت موقت توسط مأمورین نیروی‌انتظامی دستگیر و پس از چند ساعت آزاد شد. او ده روز بعد و در روز ۹ تیر در مراجعه به بازداشتگاه برای تحویل گرفتن اموال شخصی خود مجدداً توسط مأمورین بازداشت شد.

تنها جلسه دادگاه قوامی در روز ۲۲ مهر ۱۳۹۳ برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز