خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ برتر تیراندازی؛

تیم‌های شاخه‌نبات رشت و صومعه‌سرا به پیروزی رسیدند

کد خبر : ۲۲۶۱۶۱

هفته دوم رقابت‌های دومین دوره لیگ تیراندازی بانوان استان گیلان با دوبازی و حضور ۳۲ تیرانداز در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت پایان یافت.

تیم‌های شاخه نبات رشت و هیئت تیراندازی صومعه سرا در هفته دوم از دومین دوره لیگ تیراندازی بانوان استان گیلان به پیروزی رسیدند.
به گزارش ایلنا، هفته دوم رقابت‌های دومین دوره لیگ تیراندازی بانوان استان گیلان با دوبازی و حضور ۳۲ تیرانداز در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت پایان یافت.

در بازی نخست، تیم تفنگ و تپانچه شاخه نبات رشت در مقابل تیم تفنگ و تپانچه هیأت تیراندازی فومن به پیروزی رسید.

در بازی دوم نیز تیم های هیئت تیراندازی صومعه سرا و هیئت تیراندازی آستارا به رقابت پرداختند، که در این مسابقه، تیم تفنگ و تپانچه هیئت تیراندازی صومعه سرا در مقابل تیم تفنگ و تپانچه هیأت تیراندازی آستارا پیروز شد.

در هفته دوم این مسابقات مریم سلطانی از تیم شاخه نبات رشت با کسب رکورد ۳۸۰ امتیاز مقام نخست بخش انفرادی رشته تپانچه بادی را از آن خود کرد.

زینب طوماری با کسب رکورد ۳۷۵ امتیاز و عطیه گلرخ با کسب رکورد ۳۵۸ امتیاز هردو از تیم شاخه نبات رشت به ترتیب رتبه دوم و سوم بخش انفرادی تپانچه بادی را کسب نمودند.

در بخش انفرادی رشته تفنگ بادی نیز به ترتیب مائده سادات امین زاده از تیم شاخه نبات رشت با کسب رکورد ۳۹۱ امتیاز و طاهره شادپور علیزاده از تیم فومن با کسب رکورد ۳۹۰ امتیاز و فرزانه ظریفی از تیم شاخه نبات رشت با کسب رکورد ۳۹۰ امتیاز، مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

هفته سوم این مسابقات در سیزدهم و چهاردهم آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود، این مسابقات در ۵ هفته، با حضور ۵ تیم: شاخه نبات رشت، هیئت تیراندازی فومن، هیأت تیراندازی تالش، هیأت تیراندازی صومعه سرا و هیأت تیراندازی آستارا به طور متمرکز در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت، برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز