خبرگزاری کار ایران

حذف صورت‌مساله کار مبتدی‌هاست؛

شما که مدیر ورزشی هستید چرا، آقای دادگان / دستور به انحلال تیم چه توجیهی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۹۹۸

کاش این مدیران قبل از آن‌که چنین تصمیمی اتخاذ کنند چند دقیقه‌ای تامل می‌کردند یا پیشینه‌خود را در ذهن مرور و پیامدهای این‌چنین اقداماتی را می سنجیدند…

همیشه از محمد دادگان به عنوان مدیری موفق یاد می‌شود ولی همین مدیرهای به اصطلاح موفق هم گاهی تصمیم‌هایی اتخاذ می‌کنند که دور از ذهن و قابل تامل هستند.

به گزارش ایلنا، با خبر شدیم تیم فوتسال دانشگاه‌آزاد که در رقابت‌های لیگ‌ دسته یک حضور دارد به دلیل درگیری یکی از بازیکنان تیم با مدیر حراست یکی از زیر مجموعه‌های دانشگاه‌آزاد با دستور محمد دادگان که مدیریت در بالاترین سطوح فوتبالی را تجربه کرده در آستانه‌ی انحلال قرار دارد!!!

در اینکه دادکان مدیری موفق در فوتبال بوده و مردم خاطرات خوبی از وی و تیم ملی فوتبال ایران در ذهن دارند شکی نیست، ‌ اما سوال اساسی ما از این مدیر با تجربه و به اصطلاح موفق این است که در کجای دنیا یک تیم را به دلیل درگیری فلان بازیکن یا مربی یا عوامل دیگر با حراست یک مجموعه منحل می‌کنند؟!

شما چندی پیش هم بارها دم از تعطیلی فوتبال زدید و به نظر در تفکرات شما چنین تصمیمی در مقیاس‌کوچک آن در حال وقوع است؛ ‌‌ آن هم تیم فوتسال زیر مجموعه دانشگاه‌آزاد…

محمد دادگان یا هر مدیری در این سطح نباید به خود اجازه بدهند با چنین تصمیمات‌احساسی و لحظه‌ای با سرنوشت یک تیم یا مجموعه بازی کنند، چراکه تیمی با آن عظمت یک شبه ایجاد نشده، که با یک خط نامه با امضای یک مدیر منحل شود.

این‌گونه تصمیمات تصویر چنین مدیرانی را در ذهن مخاطبان‌خاص و عام ورزش خدشه دار می‌کند چراکه عیار این روزهای این مدیران را مشخص می‌کند. اگر یک مدیر نتواند بر زیر مجموعه‌اش مدیریت مناسبی انجام دهد، نباید به یکباره دست به حذف صورت مساله‌ای بزند که آسان‌ترین گزینه‌است چراکه این گونه تصمیم‌ها از مبتدی‌ترین مدیران هم بر می‌آید، نه شخصی در حد و اندازه‌های محمد دادگان.

کاش این مدیران قبل از آن‌که چنین تصمیمی اتخاذ کنند چند دقیقه‌ای تامل می‌کردند یا پیشینه‌خود را در ذهن مرور و پیامدهای این‌چنین اقداماتی را می سنجیدند…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر