خبرگزاری کار ایران

دبیرکل سازمان‌ملل همزمان با دیدار سه‌جانبه ظریف، ‌ کری و اشتون تاکید کرد

توافق جامع هسته‌ای٬ به صلح جهانی کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۹۴۹

دو طرف نرمش بیش‌تر و عاقلانه‌ای در مذاکرات داشته باشند تا مذاکرات به نتیجه مناسبی ختم شود که نگرانی‌های پیرامون برنامه هسته‌ای تهران را از بین برده و با منافع هیچ یک از دو طرف در تضاد نباشد.

دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد که ایران و ۱ + ۵‌ باید نرمش بیش‌تری در مذاکرات نشان دهند تا در دور آخر مذاکرات به توافقی جامع در مورد مسائل هسته‌ای تهران دست یابند.

به گزارش ایلنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ اظهارات بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد روز گذشته همزمان با دیدار سه جانبه ظریف، ‌ کری و اشتون در وین مطرح شد.

بان کی مون در ادامه تصریح کرد: رسیدن به یک توافق جامع درباره هسته‌ای ایران به صلح جهانی کمک قابل توجهی خواهد کرد، آن هم در زمانی که افزایش همکاری‌های بین‌المللی بیش از هر زمان دیگری حس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ‌سازمان ملل سعی دارد تا پس از توافق هسته‌ای ایران و غرب، ایران را در فهرست کشورهای ائتلاف مبارزه با گروه تروریستی داعش که اکنون مناطق وسیعی از عراق و روسیه در اختیار دارند، ‌ وارد کند.

دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد که دو طرف نرمش بیش‌تر و عاقلانه‌ای در مذاکرات داشته باشند تا مذاکرات به نتیجه مناسبی ختم شود که نگرانی‌های پیرامون برنامه هسته‌ای تهران را از بین برده و با منافع هیچ یک از دو طرف در تضاد نباشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز