خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله صانعی ضمن عیادت اعضای ایلنا در قم از ایشان٬ مطرح کرد؛

لطف و مهربانی مردم را در بیماری می‌توان فهمید

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۹۰۷

سرپرست و اعضای دفتر خبرگزاری ایلنا در استان قم، با حضور در منزل آیت الله یوسف صانعی، ضمن اطلاع از وضعیت درمانی این مرجع تقلید، از ایشان عیادت کردند.

اعضای دفتر خبرگزاری ایلنا در استان قم، با حضور در منزل آیت الله یوسف صانعی، از این مرجع تقلید عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سرپرست و اعضای دفتر خبرگزاری ایلنا در استان قم، با حضور در منزل آیت الله یوسف صانعی، ضمن اطلاع از وضعیت درمانی این مرجع تقلید، از ایشان عیادت کردند.

آیت‌الله صانعی ضمن تقدیر از عیادت‌کنندگان، در سخنان کوتاهی اظهار داشت: بیماری ضمن داشتن سختی ها و مشکلات برای انسان، نکات مهمی را به انسان یادآوری می کند.

این مرجع تقلید افزود: همه امور عالم دست خداوند است و این مهم، نکته ای است که در بیماری ملموس‌تر است؛ همچنین پی بردن به توانایی و خوب بودن بسیاری انسان ها، و دریافتن میزان محبوبیت و لطف و مهربانی مردم نیز از نکاتی است که در بیماری می توان به آن ها بهتر پی برد.

آیت الله صانعی با اشاره به عیادت شخصیت های مختلف و اقشار مختلف مردم از خود در دوران بیماری، گفت: برخی مراجع بزرگ قم، بیت مکرم امام خمینی(ره)، بسیاری از شخصیت‌های دولتی و اقشار مختلف مردم و…، در دوران بیماری، برای عیادت آمدند و بسیاری نیز جویای احوال بودند که این لطف و توجه مردم، برای بنده از طرفی مسئولیت‌آور، و از طرفی خوشحال‌کننده بود؛ امیدوارم خداوند ما را در خدمت به اسلام و مردم یاری کند.

در پایان این دیدار، اعضای خبرگزاری ایلنا در استان قم، ابراز امیدواری کردند آیت الله صانعی هر چه سریعتر سلامتی کامل خود را به دست آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز