خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تهران در گفت و گو با ایلنا؛

فعالیت جبهه پایدرای آغاز شده اما رسانه‌ای نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۸۴۵

عضو جبهه پایداری مجلس با ابهام درباره ایتلاف این جبهه تاکید کرد: این موضوع چه صحت داشته باشد و چه نداشته باشد چه بگوییم ایتلاف جبهه پایداری صحت دارد و چه بگوییم که صحت ندارد اشتباه است زیرا هنوز فرصت زیادی تا انتخابات باقی مانده است.

عضو جبهه پایداری مجلس با ابهام درباره ائتلاف این جبهه تاکید کرد: این موضوع چه صحت داشته باشد و چه نداشته باشد٬ چه بگوییم ائتلاف جبهه پایداری صحت دارد و چه بگوییم که صحت ندارد٬ اشتباه است زیرا هنوز فرصت زیادی تا انتخابات باقی مانده است.

بیژن نوباوه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا و در پاسخ به این سوال که تقریبا تمامی جریانهای سیاسی فعالیت خود را شروع کرده اند اما جبهه پایداری هنوز فعالیتی از خود نشان نداده گفت: ما فعالیت خود را شروع کرده‌ایم اما تاکنون رسانه‌ای نشده است.

وی افزود: اینکه فعالیت‌های جبهه پایداری رسانه‌ای نشده یک امر طبیعی است زیرا تا انتخابات فرصت زیادی باقی مانده و حتما تا آن زمان تمام جریان‌ها تلاش خواهند داشت. جبهه پایداری هم از این قضیه مستثنی نیست.

نماینده تهران در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا در مورد ائتلاف احتمالی جبهه پایداری ادامه داد: چه بگوییم ائتلاف جبهه پایداری صحت دارد و چه بگوییم که صحت ندارد اشتباه است زیرا هنوز فرصت زیادی تا انتخابات باقی مانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز