خبرگزاری کار ایران

بازیکن حرفه ای باید همیشه آماده باشد؛

هاشمیان: در شهرآورد نمونه های تست کنترل دوپینگ افزایش می یابد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۳۶

دربی جزو مسابقات حساس است. در مرحله رفت و برگشت شانس بالایی از نظر حضور مأمورین کنترل دوپینگ و نمونه گیری در آن وجود دارد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از افزایش نمونه های تست کنترل دوپینگ در شهرآورد ۷۹ خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد هاشمیان درباره دربی پرسپولیس و استقلال که روز یکشنبه ۲ آذرماه برگزار می شود، گفت: با توجه به حساسیت برخی از مسابقات از جمله این دیدار، تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: در واقع در مسابقات حساس، بر اساس ویژگی های خاصی که در نرم افزار نمونه گیری در مسابقات مهم پیش بینی شده است، اقدام می کنیم. بر همین اساس شانس بیشتری برای انجام تست نمونه گیری کنترل دوپینگ وجود دارد.

هاشمیان در ادامه بیان کرد: دربی جزو مسابقات حساس است. در مرحله رفت و برگشت شانس بالایی از نظر حضور مأمورین کنترل دوپینگ و نمونه گیری در آن وجود دارد. اما باید به این نکته اشاره کنم که بازیکنان شایسته حاضر در رقابت های حرفه ای کشور می دانند در هر زمان و مکانی باید آماده دادن نمونه کنترل دوپینگ باشند. از نظر بازیکن حرفه ای نباید تفاوتی داشته باشد که در چه رقابتی از وی نمونه گیری انجام می شود.

رئیس کمیته پزشکی گفت: اطمینان دارم که قاطبه بازیکنان حاضر در لیگ های حرفه ای فوتبال کشور با آموزش های داده شده و فرهنگ سازی که در بین آنها انجام شده است، کاملا نسبت به رعایت قوانین مبارزه با دوپینگ هوشیار هستند و حضور در یک بازی جوانمردانه را ترجیح می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز