خبرگزاری کار ایران

سخنگوی مجمع نیروهای خط امام در گفت‌وگو با ایلنا:

روحانی در وزارت علوم راه مشخصی را دنبال می‌کند / فرهادی کارنامه قابل قبولی در مدیریت دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۵۲

دوستانی که قبل از آقای فرهادی معرفی شده بودند کمتر از ایشان نبودند اما ملاک مجلس برای دادن رای اعتماد حاشیه‌ها و مباحثسیاسی است به گونه‌ای که در بحثآقای دانش آشتیانی همین روند اتخاذ و اجراء شد و حتی در بحثوزیر ارشاد هم این روال دیده می‌شود.

سخنگوی مجمع نیروهای خط امام تاکید کرد: گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت علوم یکی از چهره‌های علمی ایران به حساب می‌آید و به نوعی از سرآمدان علمی این کشور محسوب می‌شود و به لحاظ اجرایی هم جزو چهره‌های موفق اجرایی قلمداد می‌شوند و جزو نسل اول مدیران نظام جمهوری اسلامی هستند که کارنامه خوب و قابل قبولی در پرونده مدیریتی خود داراست.

حمید قزوینی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص ارزیابی‌اش از گزینه پیشنهادی جدید رئیس جمهور برای تصدی وزارت علوم گفت: معرفی آقای فرهادی به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت علوم از دو قسمت تشکیل شده است که اول بحثویژگی‌ها و شخصیت آقای فرهادی مطرح است و بحثدوم برخورد مجلس در خصوص معرفی ایشان مورد بحثخواهد بود.

وی ادامه داد: آقای فرهادی یکی از چهره‌های علمی ایران به حساب می‌آید و به نوعی از سرآمدان علمی این کشور محسوب می‌شود و به لحاظ اجرایی هم جزو چهره‌های موفق اجرایی قلمداد می‌شوند و جزو نسل اول مدیران نظام جمهوری اسلامی هستند که کارنامه خوب و قابل قبولی در پرونده مدیریتی خود داراست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: نکته‌ای جالب در اینجا وجود دارد که اینست که در زمان فعلی مدیران دهه ۶۰ و مدیران دولت مهندس موسوی هنوز کارایی دارند و این نکته مهم است که اعتماد به این مدیران و مطرح بودن آنها هنوز مورد اشاره است لذا ایشان به لحاظ سلامت نفس و انقلابی بودن هم در طیف اصلاح‌طلبان و هم در طیف اعتدالی شناخته شده هستند.

قزوینی با بیان اینکه متاسفانه مجلس به ویژگی‌ها و سوابق علمی گزینه‌هایی که تاکنون جهت کسب رای اعتماد به مجلس معرفی شده است توجه نمی‌کند، اظهار داشت: باید گفت که دوستانی که قبل از آقای فرهادی معرفی شده بودند کمتر از ایشان نبودند اما ملاک مجلس برای دادن رای اعتماد حاشیه‌ها و مباحثسیاسی است به گونه‌ای که در بحثآقای دانش آشتیانی همین روند اتخاذ و اجرا شد و حتی در بحثوزیر ارشاد هم این روال دیده می‌شود.

سخنگوی مجمع نیروهای خط امام در پایان با اشاره به برگزاری جلسه رای اعتماد محمد فرهادی در مجلس که در هفته آینده برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آقای روحانی در خصوص وزارت علوم یک راه مشخصی را دنبال می‌کند اما مجلس به نوعی سعی در تحمیل کردن گزینه‌ای دیگر به دولت دارد لذا مجلس تاکنون تلاش کرده حریم و حرمت مجلس را حفظ نماید و بر این اصل استوار است اما مجلس هم باید به شکل دیگر و تخصصی به مسائل نگاه کند که ان‌شاءالله این امر اتفاق بیافتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز