خبرگزاری کار ایران

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی:

موج پیامک علیه فرهادی راه افتاده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۰۲

بلافاصله و از دقایقی بعد از معرفی فرهادی، برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌هایی شروع کردند به ارسال پیامک و پرونده سازی برای آقای فرهادی که تا دیروز علیرغم اینکه مسئولیت ملی در کشور داشته، هیچ مطلب سوئی از او منتشر نمیشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به راه افتادن موج پیامک‌ها علیه گزینه پیشنهادی علوم، تصریح کرد: این رویه نشان می‌دهد نیت ناپاکی درمیان است و عده‌ای با بی تقوایی و شیطنت خاصی می‌خواهند القا کنند که فرد معرفی شده در راستای همان گزینه‌های قبلی است.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به معرفی محمد فرهادی برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: روحانی با اهتمام ویژه و در دقیقه ۹۰ فرهادی را به عنوان وزیر پشنهادی خود معرفی کرد که بلافاصله نیز جو مثبت و خوبی در مجلس فراهم شد مبنی بر اینکه غائله وزارت علوم ختم به خیر شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بلافاصله و از دقایقی بعد از معرفی فرهادی، برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌هایی شروع کردند به ارسال پیامک و پرونده سازی برای آقای فرهادی که تا دیروز علیرغم اینکه مسئولیت ملی در کشور داشته، هیچ مطلب سوئی از او منتشر نمیشد.

وزارت ارشاد یا سیستم‌های امنیتی با خبرسازی‌ها برخورد کنند
وی با اشاره به اینکه از وزارت ارشاد خواسته بودیم با خبرسازی های مسموم کننده فضای جامعه، ایجاد کننده موج منفی و تشدید کننده اختلافات و دامن زن به نفاق برخورد کند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر وفاق و دوستی و وحدت و همدلی برای رفع مشکلات اساسی مردم تاکید دارند؛ لذا وزارت ارشاد یا سیستم‌های امنیتی باید برای جلوگیری از ادامه این روند تمهیدی بیاندیشند.

جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد: چطور این شخصیت که تا دیروز جایگاه ملی داشته و هیچ پرونده‌ای درباره او مطرح نشده، از لحظه‌ای که به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم معرفی می‌شود، عده‌ای و جریانی بلافاصله شروع می‌کنند تا با پرونده سازی و برچسب زدن عناوین مختلف، او را متهم کنند؟ این نشان می دهد نیت ناپاکی درمیان است در حالیکه این جریانات سیاسی ناپاک و تفرقه افکن نمی‌توانند دوستی و وفاقی که بین سه قوه در جهت اجرای منویات رهبری وجود دارد، دچار خدشه کنند.

یک جریان سیاسی به دنبال تیره کردن روابط دولت و مجلس است
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس بیان کرد: این رویه نشان می دهد یک جریان سیاسی به دنبال تیره کردن روابط دولت و مجلس است تا بتواند ماهی خود را از این آب گل آلود بگیرد ولی قطعا نمایندگان مجلس در این حد از عقلانیت قرار دارند که اسیر این شیطنت‌های سیاسی نخواهند شد و تحت تاثیر چنین القائاتی قرار نمی‌گیرند زیرا خطوط قرمزی که مجلس مشخص کرده بود و از دولت تقاضا داشت رعایت شود، در گزینه کنونی مد نظر قرار گرفته و روی فرهادی نگاه مثبتی وجود دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: به این صورت نخواهد بود که دوباره با رد کردن آخرین گزینه دولت نیز فضایی در جامعه ایجاد شود مبنی بر اینکه مجلس تحت هر شرایطی، گزینه دولت را نخواهد پذیرفت.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: در شرایط بحرانی کشور و با مشکلاتی که از دولت قبل در جامعه انباشته شده مانند بیکاری و تورم، باید اجازه داده شود تا وزارت علوم سر و سامان بگیرد و فرد معرفی شده رای لازمه را از مجلس کسب کند؛ ‌ و امید است این شیطنت ها که پرده دیگری از ایجاد نفاق و اختلاف است، به نتیجه نرسد.

وی درباره محتوای این پیامک‌ها و پرونده‌سازی‌ها علیه فرهادی توضیح داد: با توجه به اینکه خط قرمز مجلس جریان فتنه است و مقام معظم رهبری هم تاکید کرده بودند که باید مرزبندی با جریان فتنه مشخص شود، این پیامک‌ها با بی تقوایی و شیطنت خاصی در راستای آن است که بگوید فرد معرفی شده در راستای همان گزینه‌های قبلی است و تعمدا فضایی ایجاد می کنند که به نمایندگان ذهنیت خاصی را القا کنند.

این نماینده مجلس گفت: از لحظه معرفی فرهادی و ظرف چند ساعت گذشته، جریان پیامک‌های منفی علیه فرهادی در جهت تشویش اذهان نمایندگان شروع شده و ادامه دار است که اگر جلوی آن گرفته نشود، در هفته آینده بیشتر خواهد شد لذا لازم است مسئولان امر دخالت کنند.

جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر اینکه دولت در معرفی وزیر از خواسته‌های خود کوتاه آمده، ادامه داد: فردی معرفی شده که حاشیه ای نداشته باشد؛ اما برای او حاشیه ساختن یعنی بلند شدن بوی نفاق و راه افتادن قصه دیگری.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز