خبرگزاری کار ایران

بت کلیا خبر داد:

گودرزی یکشنبه درنشست فراکسیون ورزش مجلس / پرسش نمایندگان از عملکرد وزیر ورزش

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۵۵۷

پیش از این چند جلسه با حضور گودرزی در فراکسیون ورزش برگزار شده بود که قرار است در راستای ادامه مباحثقبلی و برخی مسائل جدید در حوزه ورزش با وی گفت و گویی داشته باشیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس از نشست روز یکشنبه این فراکسیون با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یوناتن بت کلیا ضمن اعلام این خبر افزود: یکشنبه هفته آتی(۲ آذرماه) فراکسیون ورزش با حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان تشکیل جلسه خواهد داد و طی پیرامون برخی مسائل ورزشی و پرسش نمایندگان مجلس از عملکرد وزارت ورزش بحثو تبادل نظر خواهد شد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این چند جلسه با حضور گودرزی در فراکسیون ورزش برگزار شده بود که قرار است در راستای ادامه مباحثقبلی و برخی مسائل جدید در حوزه ورزش با وی گفت و گویی داشته باشیم.

گفتنی است پیش از این مقداد نجف نژاد رئیس فراکسیون ورزش مجلس اعلام کرده بود در صورتی که نمایندگان مجلس نسبت به پاسخ ابهامات و پرسش های خود از عملکرد وزارت ورزش قانع نشوند، پیشنهاد طرح ۱۰۰ امضایی برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان را به هیئت رئیسه مجلس تقدیم خواهند کرد.

دخالت در هیات‌رئیسه باشگاه‌ها، دوگانگی در اجرای قانون انتخابات فدراسیون ها، مغفول‌ماندن حوزه جوانان در وزارت‌ورزش، تعیین تکلیف‌نشدن واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، بی‌توجهی به ورزش استان‌ها، استفاده‌نکردن از ظرفیت‌های بخش‌خصوصی، به کارگیری افراد غیر متخصص در وزارتخانه و… را از جمله پرسش ها از وزیر ورزش و جوانان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز