خبرگزاری کار ایران

یک مورد جدید اعدام در ایالت میسوری

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۳۵

مقام‌های ایالت میسوری شخصی را که در سال ۱۹۹۴ کارگر پمپ‌بنزینی در حومه کانزاس سیتی را در برابر دخترخوانده وی به قتل رسانیده بود، در زندان ایالتی «بون‌تر» اجرا کردند.

مقام‌های ایالت «میسوری» در آمریکا امروز - چهارشنبه - یک زندانی محکوم به مرگ را اعدام کردند و به‌ این ترتیب تعداد اعدامی‌های این ایالت در یک سال با شمار اعدامی‌های سال ۱۹۹۹ برابر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه گاردین، مقام‌های ایالت میسوری در ساعت ۲۲ دقیقه بامداد امروز حکم اعدام «لئون تیلور» را که در سال ۱۹۹۴ کارگر پمپ‌ بنزینی در حومه کانزاس سیتی را در برابر دخترخوانده وی به قتل رسانده بود، در زندان ایالتی «بونتر» اجرا کردند.

حکم اعدام وی با تزریق وریدی صورت گرفت.

تیلور ۵۶ ساله نهمین نفری است که در سال ۲۰۱۴ در ایالت میسوری اعدام می‌شود و به‌ این ترتیب از لحاظ شمار اعدامی‌ها با سال ۱۹۹۹ به‌عنوان بیشترین تعداد اعدام در یک سال برابر شد.

تیلور در سرقت از پمپ‌ بنزین کانزاس سیتی با شلیک گلوله کارگران این پمپ‌ بنزین را به قتل رساند و سپس سعی کرد به دختر وی نیز شلیک کند که به‌دلیل خفه کردن اسلحه موفق به این کار نشد.

حکم اعدام تیلور در حالی صادر شد که «جی نیکسون» فرماندار میسوری با تقاضای عفو وی مخالفت کرده و دادگاه نیز حکم تجدیدنظر را رد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز