خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت در پاسخ به ایلنا؛

برای همه اتفاقات در سوم آذر خود را آماده کرده ایم

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۱۲

امیدوارم فرزندان ملت که صادقانه و با همه مساعی تلاش دارند تحریمهای ظالمانه را از دوش مردم بر دارند موفق شوند و ضمن شادمانی مردم رضایت رهبری را جلب کنند و بعد از سالها مقاومت به پیروزی دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد باقر نوبخت در پایان جلسه امروز هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا دولت در سوم آذرماه جشن هسته ای برگزار خواهد کرد، گفت: من هم امیدوارم فرزندان ملت که صادقانه و با همه مساعی تلاش دارند تحریمهای ظالمانه را از دوش مردم بر دارند موفق شوند و ضمن شادمانی مردم رضایت رهبری را جلب کنند و بعد از سالها مقاومت به پیروزی دست پیدا کنیم.

سخنگوی دولت افزود: البته این طور نیست که ما از الان کارهایی دراین خصوص انجام داده باشیم اما مثل خیلی از موارد دیگر قطعا با پیروزی در مذاکرات مردم به صورت خود جوش شادمانی خود را نشان خواهند داد.

نوبخت با تاکید براینکه ما بدون خوشبینی بی جهت و بدبینی بی دلیل تلاش می کنیم گفت: ما برای همه اتفاقات در سوم آذر خود را آماده کرده ایم.

معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری تصریح کرد: همه برنامه‌ها هم سناریوی بدبینانه دارند و هم سناریوی خوشبینانه. هم همینطور ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با پیروزی در مذاکرات اگر ده‌ها میلیارد دلار وارد اقتصاد ما بشود، چگونه به نحو شایسته آن را مدیریت کنیم امیدوارم که این برنامه در سوم آذر روی میز ما قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز