خبرگزاری کار ایران

در نطق میان دستور؛

کوچک‌زاده اصلاح طلبان را به پورشه سواران تشبیه کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۷۷

ده ای از همین افراد مرفه پول خرج می کنند و یک حزب به اسم حزب اصلاح طلب درست می کنند و عده ای دیگر هم یک حزب به اسم معتدل را تشکیل می دهند. نها دعوای معتبر دعوای کسانی که گرفتار پول دارو، ازدواج و جهیزیه فرزندانشان هستند با کسانی که با پورشه های خود جلوی مردم رژه می روند است.

عضو کمیسیون آموزش با بیان اینکه تنها دعوای معتبر دعوای فقر و غنا است تاکید کرد: عده ای از همین افراد مرفه پول خرج می کنند و یک حزب به اسم حزب اصلاح‌طلب درست می کنند و عده ای دیگر هم یک حزب به اسم معتدل را تشکیل می دهند. تنها دعوای معتبر دعوای کسانی که گرفتار پول دارو، ازدواج و جهیزیه فرزندانشان هستند با کسانی که با پورشه های خود جلوی مردم رژه می روند، است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مهدی کوچک زاده در صحن علنی مجلس با سلام بر حضرت اباعبدالله و با بیان اینکه سخن ارزشمندی از رئیس جمهور نقل می‌کنم، گفت: رییس جمهور گفت مجلس شورای اسلامی نماد مهم مردم سالاری است و تک تک نمایندگان به عنوان نماینده کل ایران هستند و اگر در سال های اخیر گاهی نسبت به مجلس بی حرمتی شده، این حرمت و اقتدار باید به مجلس بازگردد.

نماینده مردم تهران افزود: امام(ره)، اسلام ناب را این‌چنین تعریف می‌کند، اسلامی که پرچم داران آن پا برهنگان، مظلومان و فقرای جهانند و دشمنان آن ملحدان و کافران و سرمایه‌داران و پول‌پرستان هستند، اسلامی که طرفداران واقعی آن همیشه از مال و قدرت بی بهره بوده اند و دشمنان حقیقی آن زراندوزان حیله گر، قدرتمندان بازیگر و مقدس نمایان بی هنر هستند.

کوچک زاده گفت: تنها دعوای معتبر دعوای فقر و غنا است، دعوای مردم پا برهنه و مظلوم جنوب شهرها با مرفهین بی درد که در سدهای کشور قایقرانی می کنند است، تنها دعوای معتبر دعوای کسانی که گرفتار پول دارو، ازدواج و جهیزیه فرزندانشان هستند با کسانی که با پورشه های خود جلوی مردم رژه می روند است.

وی ادامه داد: عده ای از همین افراد مرفه پول خرج می کنند و یک حزب به اسم حزب اصلاح طلب درست می کنند و عده ای دیگر هم یک حزب به اسم معتدل را تشکیل می دهند، اگر شما تمام تحصیل کرده های پیشرفته ترین دانشگاه ها را با ۲۰ سال سابقه اینجا بیاورید و وزیر کنید من تضمین می کنم مشکل مملکت، حل می شود چرا که سطح مردم ما در این حد است.

کوچک زاده ادامه داد: نجیب تر از مردم ایران یافت نمی شود، پس چرا غصه در دل‌ها است، چرا برای خواننده ای که با سوز خوانده، مردم به این شکل به خیابان ها آمدند؟ دلیل آن این است که می‌بینند آن شریکی که با هم شراکت را شروع کرده‌ایم قصد دارد هر ماه بیشتر از دخل بردارد و کمتر هزینه کند، مشکل اشرافی گری مسئولان است.

این نماینده مردم در مجلس نهم به جمله ای از امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام می فرماید " خمینی هم اگر برای خدا کار نکند مردم از بین می برندش و نابودش می کنند، باید برای رضای خدا و دین مردم کار کرد، به خدا قسم آنهایی که ساکت شدند(منظور آنهایی است که در اوایل نهضت همراه نکردند و به همین علت امام تبعید شد) دنیا را هم از آنها می گیرند و بیچاره می شوند، مردم دین می خواهند، علما و روحانیت خدمتگزار دین هستند لذا آنها را دوست دارند و الا اگر بفهمند برای دنیا و حب ریاست است هیچ اعتنایی به آنها نمی کنند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: شاه بیت این جمله امام اینجاست، علما به گوش باشید، بنده بعد از معصومین فقیه تر و فیلسوف تر از امام ندیده ام، امام می گویند من نمی توانم پول را بگیرم و به طلاب بدهم ولی مردم گرسنه و بی هیچ بمانند و دین از بین برود اما اگر چنین کنم باید از بینم ببرند.

درحالی که زمان نطق کوچک‌زاده به پایان رسیده بود، باهنر رییس جلسه و محمد حسین فرهنگی به او تذکر دادند که این نماینده در واکنش مکرر هیات رییسه اعلام کرد فقط ۳۰ ثانیه از فرصت من گذشته و هنوز برای صحبت وقت دارم.

گفتنی است که وی نطق خود را با بیان جملاتی از امام خمینی ادامه داد که سرانجام کوچک‌زاده با تذکرات هیات رئیسه مجاب به اتمام سخنرانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز