خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون انرژی مجلس در تذکر شفاهی پیشنهاد کرد:

توسعه اشتغال جوانان بومی در پالایشگاه‌های بوشهر

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۶۴

در ۳ سال گذشته بسیاری از متقاضیان جویای کار در امتحان فراخوان استانداری‌ها شرکت کردند و پروسه جذب را تماماً طی نموده‌اند اما تاکنون موفق به شروع کار نشده‌اند، از این‌رو شایسته است برای رفع نگرانی‌ها تدابیر ویژه اتخاذ شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه بسیاری از جوانان تحصیل‌کرده در استان بوشهر در پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها نمی‌توانند استخدام شوند، گفت: وزارت نفت باید تدابیر ویژه برای اشتغال جوانان در پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های بوشهر اتخاذ نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، موسی احمدی در مجلس علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ابتدا از دکتر لاریجانی رئیس مجلس به واسطه سفر به استان بوشهر تشکر کرده که معضل سوخت کشاورزان را حل کردند. سیاست اقتصاد مقاومتی راهکاری است که توسط مقام معظم رهبری برای برون‌رفت از مشکلات و معضلات ارائه شد. از وزیر صنایع تقاضا دارم لوایح خود را که در بدو اخذ رأی اعتماد در این راستا اعلام کرد ارائه نماید.

وی خطاب به نوبخت افزود: شما عنایت دارید که در ۳ سال گذشته بسیاری از متقاضیان جویای کار در امتحان فراخوان استانداری‌ها شرکت کردند و پروسه جذب را تماماً طی نموده‌اند اما تاکنون موفق به شروع کار نشده‌اند، از این‌رو شایسته است برای رفع نگرانی‌ها تدابیر ویژه اتخاذ شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: وزیر کشور باید هرچه سریع‌تر لایحه تقسیمات کشوری و ارتقای روستا به شهر و شهر به بخش را ارائه دهد و از وزیر نفت می‌خواهم با عنایت به جلسات مربوطه با مسئولان در خصوص اشتغال جوانان دیر، ‌ عسلویه و جم با توجه به ظرفیت‌های موجود در پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها متاسفانه اقدامات موثری نگرفته است، و باید گفت که چه شده که پتروشیمی‌ها به جوانان تحصیل‌کرده توجه نمی‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز