خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران:

حمایت از دولت دستور کار همیشگی سپاه

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۱۰

با وجود برخی تفاوت دیدگاه‌ها و جهت‌گیری‌های رسانه‌ها، اما در اصل آرمان‌های انقلاب، نظام و وحدت ملی، بسیج می‌تواند به همراه رسانه‌ها این هم‌افزایی را در کشور ایجاد کند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه بهه کمک به دولت اعتقاد دارد گفت: برخی فضاسازی‌ها و جریان‌سازی رسانه‌های معاند در پی القای نبود تعامل بین دولت و سپاه، بودند که نتوانستند کاری از پیش ببرند، ز

به گزارش ایلنا؛ سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه، با بیان اینکه رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در ترویج اهداف انقلاب و آرمان‌های امام(ره) دارند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، دارای گفتمان منحصربه‌فردی است که برگرفته از قرآن کریم و وحی است.

وی با بیان اینکه انتقال این گفتمان به جامعه بشری زمینه‌ساز رفع بسیاری از مشکلات کنونی خواهد بود، گفت: انتقال این مفاهیم غنی رسالت خبرنگاران است که باید جدی گرفته شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار کرد: در ۳۵ سال گذشته هزینه سنگینی برای استمرار گفتمان انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن داده‌ایم، به همین دلیل جامعه رسانه‌ای کشور در این شرایط باید، پیام این انقلاب را به بهترین شکل ممکن به دنیا مخابره کند.

وی توجه به شکل‌گیری جبهه رسانه‌ای انقلاب را بسیار مهم خواند و بالا بردن سواد رسانه‌ای را یکی از ملزومات آن عنوان کرد.

شریف در ادامه بسیج را سازمان‌یافته‌ترین مجموعه در کشور دانست که می‌تواند کار حرفه‌ای، سازمانی و مبتنی بر آموزه‌های دینی را در گستره وسیع آن انجام دهد.

دفاع مقدس کارآیی بسیج را نشان داد

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس، کارآیی بسیج به اثبات رسیده است، گفت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن در ابعاد مختلف، بسیج با استفاده از ظرفیت خود می‌تواند برای عبور ما از این گردنه سخت دشمن اثرگذاری بالایی داشته باشد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه رمز موفقیت بسیج در هشت سال دفاع مقدس را همگانی بودن حضور مردم در عرصه دفاع دانست و ابراز داشت: باید در مسیر مقابله با توطئه‌های نرم دشمن همچنان با هوشمندی و جدیت به فعالیت پرداخت.

وی قرار دادن مردم در صف واحده مقابله با دشمن را یکی از رسالت‎های رسانه عنوان کرد و افزود: با وجود برخی تفاوت دیدگاه‌ها و جهت‌گیری‌های رسانه‌ها، اما در اصل آرمان‌های انقلاب، نظام و وحدت ملی، بسیج می‌تواند به همراه رسانه‌ها این هم‌افزایی را در کشور ایجاد کند.

شریف در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه سپاه در شبکه یکپارچه پدافند رسمی کشور فعالیت می‌کند، گفت: مسئولیت پدافند کشور در قالب قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء(ص)، بر عهده ارتش است اما در همین شبکه یکپارچه، وظیفه حفاظت از برخی مناطق و مراکز حیاتی از جمله تأسیسات هسته‌ای به نیروی هوافضای سپاه سپرده شده که این مسئولیت در این حوزه با هماهنگی کامل با شبکه پدافند هوایی، انجام می‎شود.

حمایت از دولت دستور کار همیشگی سپاه

وی از اعتقاد سپاه در کمک به دولت سخن راند و ابراز داشت: برخی فضاسازی‌ها و جریان‌سازی رسانه‌های معاند در پی القای نبود تعامل بین دولت و سپاه، بودند که نتوانستند کاری از پیش ببرند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: رئیس جمهور در همایش فرماندهان سپاه، ضمن تأیید فعالیت‌های گذشته این مجموعه در حوزه سازندگی و تأمین امنیت کشور، پذیرش چند پروژه بزرگ ملی توسط سپاه و کمک به دولت در مبارزه با قاچاق کالا به کشور را درخواست کردند.

وی با بیان اینکه این امر نشان از وجود تعامل بین دولت و سپاه است، گفت: سپاه در دولت‌های مختلف نیز در راستای نشان دادن کارآمدی نظام، حمایت از دولت‌ها را بدون نگاه سیاسی به آنها، دستور کار همیشگی خود می داند.

شریف یکی از برنامه‎های اساسی دشمنان را ایجاد عملیات روانی و رسانه‌ای در راستای ناکارآمد جلوه دادن نظام دانست و خواستار توجه به این ترفند شد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه دشمن به دنبال مشغول‎سازی ما به برخی مباحثفرعی و بیهوده است، ابراز داشت: باید نسبت به این ترفند نیز هوشیار و از مسائل اصلی کشور که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است غفلت نکرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ایران اسلامی سرزمینی امن است، گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایجاد امنیت پایدار در تمام نقاط کشور در دستور کار بوده و به لطف حمایت الهی و آمادگی نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی هم اکنون در بهترین وضعیت از امنیت قرار داریم.

تأمین امنیت در مناطق مرزی توسط سپاه

شریف ایجاد ناامنی در مناطق مرزی با استفاده از مزدوران و معاندان را از برنامه‌های دشمن دانست و افزود: البته با اشراف نیروهای نظامی و امنیتی کشور بر این مسائل، آنها در این زمینه نیز ناکام بوده‌اند. وی با اشاره به برخی شرارت‌های نقطه‌ای در منطقه صفر مرزی، دلیل آن را عدم تسلط دولت‌های همسایه به مرزهای خود و تلاش سرویس‌های بیگانه برای ایجاد ناامنی عنوان کرد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه افزود: با استقرار سپاه در این مناطق حساس، ایجاد ناامنی‌های نقطه‌ای نیز همواره با شکست مواجه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز