خبرگزاری کار ایران

نماینده گلستان در نطق میان دستور اعلام کرد:

جذب ۲۰۰ نیروی غیر متخصص در مدارس گلستان

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۱۹۵

در حالیکه تکلیف ۳۵ هزار حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی همچنان نامشخص است. در این مدارس ۲۰۰ نفر فاقد هر نوع تخصص لازم جذب شده‌اند که این استخدام در آینده موجب نقض تعهدات وزارت آموزش و پرورش می‌شود.

یک نماینده گلستان در مجلس شورای اسلامی از جذب ۲۰۰ نیروی غیر متخصص در مدارس استانی خبر داد و گفت: در حالیکه تکلیف ۳۵ هزار حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی همچنان نامشخص است. در این مدارس ۲۰۰ نفر فاقد هر نوع تخصص لازم جذب شده‌اند که این استخدام در آینده موجب نقض تعهدات وزارت آموزش و پرورش می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، سلیمان عباسی در نطق میان دستور امروز مجلس شورای اسلامی گفت: آیا مظلومیت حسین بن علی(ع) برای این بود که نیزه‌ها و شمشیرها بدن او را پاره پاره کردند؟ آیا مظلومیت ایشان به خاطر شهادت با زبان تشنه بود یا به خاطر تاختن اسب‌های تازه نعل زده بر پیکر ایشان که در پیشاپیش چشم فرزندانشان بود؟ یا آتش زدن خیمه‌ها و اسارت کودکان و جدا کردن سر آن حضرت از بدن‌شان مظلومیت اصلی ایشان بود؟

این نماینده گلستان ادامه داد: اینها گوشه‌ای از مظلومیت امام حسین و خاندان و یاران باوفای ایشان بود، اصل مظلومیت امام حسین عدم درک ایشان و یاری نکردن نهضت ایشان بود و کسی دست دعوت و بیعت با ولایت ایشان نداشت، اگرچه در کربلا نبودیم اما امروز با سکان‌دار جهان اسلام بیعت دوباره بسته و بر پیاده کردن اهداف و نهضت امام حسین(ع) با ایشان عهد و پیمان می‌بندیم. با درک صحیح اهداف نهضت امام حسین(ع)، ذهنیت بین ایران و سایر ملت‌های جهان فرو می‌ریزد.

عباسی خطاب به رییس‌جمهور، خواستار راه‌اندازی صنعت و اشتغال استان گلستان به ویژه شهر گنبدکاوس شد و گفت: با احداثخط آهن گنبدکاووس و ارتقای منطقه به منطقه آزاد تجاری گنبدکاوس می‌توان رونق، توسعه، شکوفایی و اشتغال را به گنبدکاوس هدیه کرد.

این عضو فراکسیون اصولگرای مجلس شورای اسلامی آب شرب را یکی دیگر از نیازهای اساسی شهرستان گنبدکاوس دانست و افزود: در حال حاضر ۳۰ روستای گنبدکاوس فاقد آب شرب هستند که با تکمیل سد نرم‌آباد می‌توان تا حدودی آب کل منطقه را تامین کرد.

وی با انتقاد از وقت‌های به وجود آمده در احداثپتروشیمی گنبدکاوس، ‌ گفت: سرمایه این پتروشیمی با فروش سهام تماما از مردم منطقه تامین شده است. دولت اگر نیازی به پتروشیمی گنبدکاوس نمی‌بیند به مردم اعلام کند تا لااقل پول آنان برگردانده شود.

عباسی در اعتراض به اجرای نادرست سبد حمایتی از سوی وزارت آموزش و پرورش، تصریح کرد: این کار موجب واگذاری برخی مدارس دولتی به افراد و موجب نارضایتی والدین و معلمان این مدارس شده است. در حالیکه تکلیف ۳۵ هزار حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی همچنان نامشخص است. در این مدارس ۲۰۰ نفر فاقد هر نوع تخصص لازم جذب شده‌اند که این استخدام در آینده موجب نقض تعهدات وزارت آموزش و پرورش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز