خبرگزاری کار ایران

وزیر امور خارجه ایران در مذاکرات مقدماتی با کاترین اشتون:

نتیجه مذاکرات به اراده سیاسی طرف مقابل بستگی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۰۵۲

صحبت های خوبی داشتیم و تصمیم گرفتیم در روزهای آینده چگونه کار را پیش ببریم.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران مذاکرات مقدماتی خود با کاترین اشتون هماهنگ کننده کشورهای ۱ + ۵ را خوب ارزیابی کرد و گفت: بقیه موارد بسته به اراده سیاسی طرف مقابل است.

به گزارش ایلنا وی پس از ناهار کاری با کاترین اشتون که کمتر از دو ساعت طول کشید، درجمع خبرنگاران گفت: صحبت های خوبی داشتیم و تصمیم گرفتیم در روزهای آینده چگونه کار را پیش ببریم.

وزیر امور خارجه ایران اظهار داشت: بقیه موارد، بستگی به اراده سیاسی برای رسیدن به نتیجه دارد.

معاونان ظریف و اشتون نیز در آخرین ناهار کاری حضور داشتند. اشتون دقایقی پیش از ناهار کاری، وارد وین شد.

سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه نیز با اشاره به مذاکرات دو جانبه ظریف با اشتون در جمع خبرنگاران گفت: ایران پیشنهادها و ایده های زیادی را همواره برای رسیدن به نتیجه ارایه کرده است و اگر بخواهد رفع نگرانی شود این ایده ها کفایت می کند.

قرار است از عصر امروز به وقت محلی، دیدارهای دو و چند جانبه میان طرفین در هتل کوبورگ انجام شود. از صبح سه شنبه مذاکرات کارشناسی میان طرفین انجام شده است.

ظریف این دور از مذاکرات را " مرحله آخر " توصیف کرده و وندی شرمن رییس هیات مذاکره کننده آمریکا هم گفته که هم اکنون زمان آن فرارسیده که کار را تمام کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز